Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Har så fryktelig hodepine pga en bihulebet.Tar litt paracet men syns ikke det hjelper all verden.Noe annet som kan virke bedre og som jeg kan bruke.Er 38 uker på vei........
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jeg er årlig plaget med bihulebetennelse, og har dessverre erfart at paracet ikke virker mot smertene i det hele tatt. Jeg fikk bihulebetennelse i forrige svangerskap og har også fått det nå i dette svangerskapet, og eneste håp for å bli kvitt smertene er penicillinkur. Men da må bihulebetennelsen være forårsaket av bakterier og ikke virus. Tegn på at det er bakterier som er årsaken, er mye grønt slim. Hvis det er virus får man ofte en nese som renner av vanding snørr.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Av reseptfrie smertestillende er det bare Paracet du kan bruke. Men du kan ta inntil 2 tbl x 4/dag, så hvis du ikke har tatt full dose kan du jo prøve å ta litt mer. Ellers som det blir sagt her, mulig du trenger ab, men det må legen avgjøre.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har hatt god erfaring med bruk av Bisolvon tabletter (http://www.bisolvon.no/). De er slimløsende, og så er de reseptfrie. Var veldig plaga med bihulebetennelse og for noen år tilbake, men etter at en lege anbefalte meg å prøve Bisolvon har ikke forkjølelsene satt seg i bihulene mer. Jeg har brukt Bisolvon i stedet for nesespray under svangerskapet også. Skal være greit i følge fastlegen min og legemiddelkatalogen. - God bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå