*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Hehe, sånn hadde jeg det i går 4 dager etter EL;) Merkelige greier:P
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 når jeg tenker etter så hadde jeg dette også en ukes tid etter el. følte meg litt tung imagen og støl. det er sikkert noe jeg har innbildt meg:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Håper det er et godt tegn:D Har du ikke fått tanta enda tuppa?
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 nei jeg har faktisk ikke det:-) vurderte sterkt i går å legge meg med bind men droppa det og jeg har heldigvis ikke blødd ned senga:-p men har fortsatt vondt og nå sitter det mest i korsryggen så hu kommer vel i løpet av dagen eller i morra. jeg har pleid å få hu på dag 36 og er bare på dag 35. men kjenner fortsatt ingen ting i puppa noe jeg alltid gjør før mens så det er jo et godt tegn det også:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Synes det høres kjempelovende ut jeg!! Du høres jo gravid ut;) Når har du planer om å teste? Krysser fingrene for deg!!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 uff ja:-)jeg håper jo av hele mitt hjerte at jeg er gravid men klarer ikke helt å se lyset i tunnelen altså:-) hadde jeg testet nå så er jeg sikker på at tanta kommer rett etterpå for å være jævlig:-)hehe tenkte å ta en test i morra, men leker litt med tanken på å ta en test nå men det blir nok i morra. vil gjerne kose meg litt til med det ørlite håpet jeg har:-)hehe takk for kryssene!:-)trenger det nå:-)hehe og du da dreamer? har du noe nytt på fronten?symptomer?:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Typisk at tanta kommer rett etter positiv test:P Så spennende at du leker med tanken på å ta en test nå. Det er jo bare å gjøre det og ta en ny test med morgenurin i morgen hvis den er neg;) Men det er jo herlig å kose seg med det håpet man har. Det er jo ikke så lenge til i morgen;) Hva slags test har du da? Uff, jeg blir så sint på meg selv som klarer å finne symtpomer enda det bare er 5 dager siden EL. Jeg føler meg støl/sliten i underlivet, pluss at jeg har hatt litt murringer og stikkinger. Så har det dukket opp noen kviser, det pleier jeg ikke få før rett før TR. Er nok bare helt tilfeldig disse "symptomene" mine;P
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 jeg har en sånn en stav som jeg har kjøpt på billig tester og jeg har kun en igjen så det er litt derfor jeg holder igjen også:-) ca en uke etter el så var jeg litt tung og øm i magen og føltes som om jeg hadde en stor "klump" der på en måte.murringer og stikking har jeg hatt siden el men stikkingen har gitt seg nå. og når det gjelder kviser så har jeg faktisk fått en kvise på puppen!:-)hehe så vi har jo ganske mange like "symptomer" da!:-) jeg har jo også hatt litt mer smått med symptomer som små kvalm, skjelvinger og fryser lett.men sikkert innbildning:-) jeg hadde jo denne natten som var helt jævlig også da:-) krysser fingrene for deg at det sitter en liten spire hos deg! du må si ifra hvis du får noen flere symptomer da:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Det skal jeg gjøre!:-) Vi har mange like "symptomer" ja. Det kjennes ut som jeg har en klump i magen hehe, og at jeg ikke klarer å slappe av i magen. Hehe, alltid like morsomt å få kviser på rare steder;) Men tror det er vanlig å få kviser på sånne steder når man er gravid. Håper skikkelig på dine vegne nå!! Siden du bare har en stav så er det kanskje like greit å vente til i morgen tidlig. Skulle ønske man kunne sende en test over nett, da skulle jeg sendt en til deg:P Masse lykke til med testingen, hååper den blir positiv. Du må holde oss oppdatert;)
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 jøss! er det vanlig å få kviser på sånne steder altså? nå ble jo håpet bittelitt større!:-)hehe så bra at du har denne mystiske klumpen du også! kanskje det viser seg at det er en mystisk spire hos oss;-)hehe tusen takk for all støtte og håp dreamer!:-) jeg hadde tatt imot testen med glede jeg;-) skal rope ut jeg så fort jeg veit noe jeg! krysser fingre og tær for at det sitter en spire hos deg også!:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Tusen takk!! Krysser fingre og tær for deg og! Tusen takk for all støtte og håp fra deg og! Håper det mystiske klumpen er en mystisk spire ja, hihi. Masse masse lykke til! Gleder meg til å høre resultatet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå