Stolt 3 barns mor Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 hei hei.. jeg er stemor til to gutter på snart 5 og 8 år og sliter meg igjennom annenhver helg pga mangel på respekt og en far som er sløv mht til å stå opp osv.. jeg har vært så slem å sagt det at han kan ha dem hos mor si ei stund fordi jeg rett og slett ikke orker mer... jeg går og gruer meg ei uke i forveien hver eneste gang og ødelegger meg selv hva skal jeg gjøre?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Mangel på respekt fra 5 og 8 åring, høres ille ut. Far burde gi deg en avtale om at du bestemmer like mye som ham når barna er hos dere. Men da må du jo også la ham være med på å sette grenser for eventuelle barn som er dine. Blir du møtt med "du er ikke mora mi?" Da anbefaler jeg "Nei, men jeg har ansvar for deg nå mens du er her". Barnet prøver seg med at "nei, det har bare pappa", og da er det hans støtte er avgjørende. Hvis HAN kan si at "jeg og Stolt 3 barns mor er faktisk sammen om å bestemme her", så synes jeg han bør få slippe å tilbringe helger hos mora si.
Stolt 3 barns mor Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 dette er vanskelig å forklare for har vært så masse tull... jeg har en mann som er glad i å sove kan man si og litt vel glad i dataspill... så når hans barn er på besøk så har jeg mått stå opp og kledd dem, gitt dem frokost og igrunn gjordt det meste.. jeg har 3 barn selv og det har gått så langt at mine store barn vil ikke være hjemme hos meg når hans kommer.. vet det hørtes ille ut med mangel på respekt men dem har store problemer med å følge regler og eier ikke normal høflighet og oppdragelse... vet jo til syvende å sist så går sånnt på foreldrene men når dem heller ikke kan sammarbeide så vet ikke jeg.. dem stakkars ungene må bli levert hos en 3 person så sikkert ikke rart dem er som dem er heller... dette er en fortvilende situasjon som jeg ikke unner noen å komme i for man vil jo barn så klart bare alt godt...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 jeg tror ikke det hjelper og "sende han til moren sin" for da slipper sansynligvis far og gjøre noe(?) da tar jo hun ansvar. om han skal lære så burde han være alene med de. men du har kansje prøvd det?
Stolt 3 barns mor Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 har prøvd det meste derfor jeg er dritt lei og sliten
Clue Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Du sier at heretter får han ta ansvaret selv, og så lar du være å stå opp om morgenene, men gir ham en tupp i ræva i stedet så han kommer seg ut av senga. Hvis det ikke hjelper, så reiser du bort, til familie eller venner neste gang. Så sier du at det kommer du til å gjlre til han tar ansvaret selv. Han er voksen, han har barn, da skal han kunne kutte ut dataen når ungene er der.
*Ulrikke* Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Jeg synes DU burde reise bort noen helger på rad (minst tre) dere har ungene hans. Da MÅ han gjøre noe med dem, og kanskje han ser hvor mye jobb det faktisk er... Drar han hjem til ungenes farmor, så slipper han vel enda lettere unna enn når du er hjemme - ihvertfall hvis hun er en typisk farmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå