Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har sett nicket ditt flere ganger før og er nysgjerrig...er det i Asker du hører til siden du skriver seriegullet? Er du hockeygressenke du også? Jeg er det nemlig. Gubben spiller på Furuset. Ikke det beste laget akkurat, men det går med like mye tid
Turid Laila Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Tja, bor i Lier, men hører til Asker ja =) Prøver å overtale samboern til å spille igjen, men han er ikke helt med på det. Han spilte på Frisk før. Elsker ishockey, så nå gleder jeg meg bare til finalene begynner Nå ble jeg jo litt nysgjerrig på hvem mannen din er da
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 Hockey er moro, ja Er veldig glad for at min slutter nå jeg da. Han er straks 31. Det krever en del å drive på det nivået da. Det går med noen timer hver eneste dag med trening. I tillegg alle kampene. Med 2 barn er det godt å ha han litt mer hjemme gitt. Men det er utrolig moro å følge laget. Han er nr 12 på Furuset. Lillemann på 5 spiller også (selvfølgelig), så vi får vår dose hockey likevel. Veldig moro å følge han også
Turid Laila Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Gleder meg til min lille begynner å spille jeg. Håper jo selvfølgelig han vil det =) Ja på elitenivået så går det med en hel haug med tid kan jeg tenke meg. Hehe hvis samboeren begynner å spille igjen blir det vel i 2.divisjon, og da går det ikke med like mye tid
Turid Laila Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Oi kapteinen jo. Hehe har ikke fulgt med på alle lagene så nøye som jeg har gjort tidligere år, så måtte inn på hjemmesiden til FiF og snoke litt.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 Hehe...ja, det kan du si. 2. divisjon er jo greit, da får man liksom i pose og sekk. Da kan han spille OG ha tid med dere Han har vært kaptein i flere år, men ikke i år. I år begynte han friskt som spiller og assistenttrener. Men avslutta som bare spiller da det ble litt mye å henge fingrene i. Jeg må si det er både godt og veldig vemodig at han nå gir seg. Jeg er glad gutten vår spiller så vi fortsatt er i miljøet )
Turid Laila Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Ja det kan jeg skjønne. Hihi, det beste med hockeyspillere er rumpa og lårene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå