ungdomsmor Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 ikke sett henne på en stund,så veit ikke hva hun ønsker seg,ikke fast samvær og ikke bedt i selskap(foreløpig)?
lego Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Gir dere ikke gave til henne som er fra dere begge to??? Jeg har lyst til å sette inn en sum på en BSU konto til sambo sin datter, men det er fra oss begge. Evnt om vi kjøper ett smykke el i tillegg... Forøvring så er det noen år igjen til hun er konfirmant, så vi har ikke akkurat snakket så mye om det ennå.
Toyah Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Vi kommer til å sette inn 5000 kr på BSU konto til henne. I tillegg ett smykke i fra lillebror som ett minne i fra dagen.
ungdomsmor Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 når ikke gjennom til datteren pga mora,har ikek fått invitasjon heller så regner med at han /vi ikke er invitert
SusieQ Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Vi hadde tenkt å gi stedattra mi et kort hvor det står at hun får 15 000 til sertifikatet. Disse pengene ser hun aldri, men vi betaler kjøretimene. Ellers vet vi fra erfaring at de blir borte....
Sara 79 Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Jeg må bare spørre...dersom deres stebarn har fått bunad....gir dere flere tusen i gave i tillegg til dette da? Vi/jeg har sponset halve bunaden til min stadatter....Vi kommer ikke til å gi noe særlig i gave utenom det. Max 1000 kr i en liten gave som et minne på dagen. er vi utrolig kjipe da eller...Føler meg litt slik når jeg ser hva dere andre som har svart her skal gi....?
SusieQ Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Vi ga bunad i konfirmasjonsgave til stesønnen min. Da fikk han ikke noe ekstra. Det er mer enn dyrt nok med bunad. De får jo mange andre gaver på selve dagen som de har som minne så jeg ville nok ikke ha kjøpt noe mere.
Dudelidum Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Det er egentlig ikke så veldig lurt å sette inn penger på BSU konto til en konfirmant. BSU pengene får man jo bare skattefradrag for dersom man har inntekt. Og det har jo en konfirmant som oftest ikke. Og siden man bare kan spare 100 000 til sammen bruker dere da opp litt av den fremtidige muligheten konfirmanten vil ha til å få skattefradrag når vedkommende begynner i arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå