Torpekjærringa Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 Jeg får skrive GRATULERER selv da se ` hehe ;o))))
Torpekjærringa Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Takk LOTP ;o) skrev et selv jeg se...trodde ikke det kom noen ;o)) knis
Honningmelon Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Grattis! Medium skriver hun sikkert fordi jenta er den mellomste :-)
Torpekjærringa Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2008 Hehe , ja, kult navn ikke sant ? neida, selvfølgelig at hun er den mellomste av jentene mine ))
petite fleur Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Trodde først det var tv-serien.....ser for mye på tv ;-) Grattis til den mellomste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå