--arkin-- Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 jeg hadde min siste mens rundt den 12 februar, er litt usikker. jeg har tatt to angrepiller i løpet av den perioden og nå har jeg ennå ikke fått mensen. Jeg har tatt to tester, en for en uke siden og en i dag. Begge var negative. Kan angrepillen fucke opp litt?? begynner å bli rimelig nervøs nå
--arkin-- Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 er det ingen som har oplevd dette??
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Usikker, men vil tro den kan fucke litt opp ja...Står det ingenting i bruksanvisningen?
--arkin-- Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 det er det jeg ikke husker, har kastet det nå.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Fant dette på lommelegen;) Du kan ikke utelukke hundre prosent at du er blitt gravid selv om du har tatt angrepillen. Derfor er det viktig at du tar en graviditetstest ca. 3 uker etter at du tok angrepillen, selv om du har fått en menstruasjonsblødning eller ikke. Det er riktig at mensen kan bli forskjøvet etter å ha tatt angrepillen. Dette kan skje begge veier, både ved at mensen kommer tidligere eller seinere enn normalt. Vennlig hilsen Farmasøyt Arne Yndestad
--arkin-- Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2008 ok, tusen takk da venter jeg en uke til, og hvis mensen ikke kommer da, kontakter jeg legen
--arkin-- Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2008 tok en test i kveld, og den var negativ har hatt mensmurringer i hele ettermidag men ingen mens:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå