Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Er det noe vits å kjøpe en sånn liksom? Og et dumt spørsmål....vasker man flaskene først, eller holder det å skylle dem?
Ulldott Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Har dr.brown sterelisator til mikro. Kjempe greit å slippe å koke flaskene. Du må vaske dem før du steriliserer dem .
roxanne Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Jeg hadde den, og var veldig fornøyd med den. Må vaske og skylle flaskene først. Da jeg ikke brukte den til flasker lenger, så var den kjempefin å koke grønnsaker i, f.eks. brokkoli :-)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Hmmm....hva er poenget da tenker jeg...
Ulldott Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Jeg pumper melk og gir på flaske. Dvs at jeg har kanskje 10 skitne flasker pluss pumpeutstyr å koke til dagen. Mye lettere å bruke sterelisatoren enn å drive på å koke opp vann nok til alle flaskene flere ganger i løpet av dagen.
roxanne Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Det er jo viktig at melkerestene er borte før sterilisering, en mikroovn er jo ingen vaskemaskin. Hvis en koker flasker, så må jo flaskene være rene før en koker dem.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2008 Hmmm....takk for at dere deler deres erfaringer! Må tenke litt mer på den før jeg går til innkjøp av en sånn sak.
Ulldott Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 ps... en mikrosterilisator koster litt over 200 kr, så det er ingen stor investering )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå