tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 hadde vært morsomt å se hva dere har og om vi som fortsatt håper kan kjenne oss igjen på symptomene!;-)hehe!
LabbogLine Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Heihei! Jeg testet positivt 5 dager før IKM (har IKM idag) Mine symptomer er: - ømme pupper - vanvittig sliten, skal bare en liten anstrengelse til før jeg må hvile meg - trøtt - humørsyk, humøret svinger kjempefort - oppblåst - hardere i magen - Fikk soppinfeksjon noen dager før jeg testet positivt (er vel egentlig ikke noe symptom men...) - mørkere pigmenter "der nede" - brystvortene ser annerledes ut, og brystene er litt fyldigere - litt småkvalm og svimmel som kommer helt plutselig og varer noen minutter - mensmurringer (kjennes ut som jeg er litt dårlig i magen stort sett hele tiden. En stund trodde jeg mensen skulle komme allikevel) Kommer ikke på noe mer:) Må legge til at mange av disse symptomene har jeg hatt flere ganger før mens. Men har aldri vært så sliten, slapp og giddesløs før,hehe:)
Promp Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Tisser ofte og lite større og vonde pupper trett mensenmurringer føler at det er noe der nede...(Og det er det jo...)
LabbogLine Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Glemte at jeg har halsbrann, HELE tiden:) Har snart spist opp en eske med gaviscon,hehe:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 her er det: halsbrann, trøtt og sliten, tisser lite og ofte, ikke ømme pupper før mens(har alltid det) nå er det bare såre brystvorter, ekstrem aktivitet nederst i magen, hodepine, vondt i korsryggen, sulten og "sugen" men likevel ikke lyst på noe. Tror det var alt
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 glemte det at jeg er så hard i magen, at jeg allerede har presset på meg småproblemer
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 * noen dager med antakelig festeblødning, rundt ikm tiden. * kvalme * tretthet * sulten * en del dobesøk * ingen ømme pupper(kom noen dager før pos test) * stikking i høyre side siden EL * menstruasjonslignende murring/smerte. * oppblåst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå