Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 bor tre timer unna og er på besøk. jeg står på kjøkkenet hele tida mens de er her, ikke et kny om hjelp, eller at maten er god. Jenta vår på snart to leker med farfar, mens svigermor sitter med sin medbrakte laptop og legger kabal fra morgen til kveld, helt uinteressert. er det MULIG???
Meg og knoll&tott Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Vi kan byttelåne svigermor!!! Min hjelper alltid til på kjøkkenet, men hver gang jeg skal gjøre noe, sier hun "er det sånn DU gjør det, JEG bruker alltid....bla bla bla" Jævli irriterende i lengden!!!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Hehe, sånn er min svmor også. Også går hun og stikker fingrene i jorda til plantene. Irriterende? Eh... M.m, kan vel fortsette og fortsette....
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Her står svigermor på repeat på kjøkkenet "uten tilsetningsstoffer, hjemmelaget er best, toro er tull, alt må lages fra bunnen av".... Blablablaaaa..... Åsså "mine unger drakk kumelk fra dem var baby, mine unger fikk ikke mm og det ble folk av dem også." mas mas mas =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå