Gå til innhold

Hva bivirkninger har dere fått av sprayen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har foreløbig ingen tror jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk skikkelig hetetokter innemellom!! Og litt humørsvingninger! Tror det var det hele! :-)

Skrevet

Jeg startet jo opp 22.mars. Ikke merket noenting foreløpig.

Skrevet

Hetetokter, humørsvingninger, ekstrem trøtthet og hodepine (men denne varte bare et par dager).

Skrevet

Ekstremt trøtthet, men i tilleg kom søvnløsheten, så jeg fikk ikkje sove... Veldig plagsomt... Fikk det når jeg begynte på sprøytene i tillegg, men fikk beskjed at det var sprayen som utløste det..

Skrevet

Når kom disse bivirkningene da? Ganske fort etter oppstart? Eller senere?

Skrevet

jeg fikk hodepine,sikkert ekstra obs på det siden jeg ALDRI har vondt i hodet ellers. det forsvant med en gang jeg begynte på sprøytene!

Skrevet

Konstant hodepine :o((

Skrevet

Dette slet jeg også med. Ekstrem trøtthet, men samtidg søvnløshet. Ganske håpløst.. For meg har det blitt noe bedre etter at jeg begynte med sprøyter.

Skrevet

Jeg har heller ikke merket noe! Når jeg blir litt fort irritert skylder jeg på sprayen, men det er nok mest for å ha noe å skylde på!;) Er på dag 6 med sprøyter, og merker fortsatt ingenting!

Skrevet

Hei!

1.forsøk fikk jeg også konstant hodepine, og hadde masse hetetokter på kveldene.

2. forsøk hadde jeg i tillegg sinnsykt sterke reaksjoner(de sier det blir verre for hver gang men det fikk vi ikke høre før etterpå), jeg har aldri i mitt liv vært så mye sinna for små dumme bagateller, klarte nesten ikke være sammen mennesker, og begynte hysterisk å rive i stykker den nye dorullen hvis ikke jeg fikk opp limet på papiret på første forsøk. Jeg var så sint at jeg bare bannet, rev istykker bøker(hadde mest lyst til å knuse, men orket ikke tanken på å rydde opp etterpå), og sto i "bro"-helspenn med kroppen fordi jeg holdt på å sprenge av sinne(gjorde dette mest når jeg var alene hehe).

Fy f..., unner ingen å bli så sinna, og jeg er normalt en rolig og blid person så jeg ble så dritdeppa av å være sånn!!!!

På 3.forsøk, slappp jeg heldigvis å gå på nesespray, begynte rett på sprøyter, fordi kroppen min reagerte så kraftig på sprayen(ble overstimulert begge ganger).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...