Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jeg fikk skikkelig hetetokter innemellom!! Og litt humørsvingninger! Tror det var det hele! :-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Jeg startet jo opp 22.mars. Ikke merket noenting foreløpig.
Nøtt Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Hetetokter, humørsvingninger, ekstrem trøtthet og hodepine (men denne varte bare et par dager).
prinsesse stilig Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Ekstremt trøtthet, men i tilleg kom søvnløsheten, så jeg fikk ikkje sove... Veldig plagsomt... Fikk det når jeg begynte på sprøytene i tillegg, men fikk beskjed at det var sprayen som utløste det..
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Når kom disse bivirkningene da? Ganske fort etter oppstart? Eller senere?
Filip sin mamma <3 Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 jeg fikk hodepine,sikkert ekstra obs på det siden jeg ALDRI har vondt i hodet ellers. det forsvant med en gang jeg begynte på sprøytene!
Nøtt Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Dette slet jeg også med. Ekstrem trøtthet, men samtidg søvnløshet. Ganske håpløst.. For meg har det blitt noe bedre etter at jeg begynte med sprøyter.
Fablefant✿ Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har heller ikke merket noe! Når jeg blir litt fort irritert skylder jeg på sprayen, men det er nok mest for å ha noe å skylde på! Er på dag 6 med sprøyter, og merker fortsatt ingenting!
Esposita Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Hei! 1.forsøk fikk jeg også konstant hodepine, og hadde masse hetetokter på kveldene. 2. forsøk hadde jeg i tillegg sinnsykt sterke reaksjoner(de sier det blir verre for hver gang men det fikk vi ikke høre før etterpå), jeg har aldri i mitt liv vært så mye sinna for små dumme bagateller, klarte nesten ikke være sammen mennesker, og begynte hysterisk å rive i stykker den nye dorullen hvis ikke jeg fikk opp limet på papiret på første forsøk. Jeg var så sint at jeg bare bannet, rev istykker bøker(hadde mest lyst til å knuse, men orket ikke tanken på å rydde opp etterpå), og sto i "bro"-helspenn med kroppen fordi jeg holdt på å sprenge av sinne(gjorde dette mest når jeg var alene hehe). Fy f..., unner ingen å bli så sinna, og jeg er normalt en rolig og blid person så jeg ble så dritdeppa av å være sånn!!!! På 3.forsøk, slappp jeg heldigvis å gå på nesespray, begynte rett på sprøyter, fordi kroppen min reagerte så kraftig på sprayen(ble overstimulert begge ganger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå