Gå til innhold

peugeot 307 sw........noen som har 3 barn i den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det?

Vet de sier det er en 7-seter da, MEN, da har vi jo ikke noen bagasjeplass bak....

Men noen som har 3 barneseter i en slik bil...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er trang den bilen der. Vi har ikke den lenger vi da, men vet at det er trangt selv om man setter en av dem på 3. seterad. Ei venninne har den bilen og venter nr 3 nå. De må bytte til noe større.

Skrevet

lurte på å sette ene sete foran da, er ikke så ofte vi er 5 stk i bilen, da kunne jeg skvist meg inn i baksetet mens faren kjører....hmm....vet ikke. Blir ikke så behagelig på langturer kanskje...

Skrevet

Ville nok heller satset på en Renault Grand Scenic 7 seter, de er romslige, evnt Oper Safira selv om jeg ikke klarer de bilene, mye feil og mye lyder av Opel generelt!

Skrevet

men vi har alt en peugeot 307 da... :(

skulle nok gjerne hatt noe annet ja..

Skrevet

Vi har den.

Minste sitter fortsatt i babysetet (m/base), og de to eldste på hvert sitt nr tre sete, sånn pute med rygg som du bruker bilens sele på. Det går helt greit synes jeg, men er selvfølgelig litt trangt mellom de to eldste å feste selen, en slik liten forlenger som vi så på det oppfinnerprogrammet på tv hadde gjordt seg ;-)

Det skulle nok vært ørlitegranne større plass, men vi greier oss helt fint, kommer ikke til å bytte bil pga plassmangel ihvertfall.

Skrevet

Bytt den inn!!

Skrevet

men om du og mannen og 3 unger er i den, går det også?

Skrevet

Jada, meg og mannen foran, tre unger i baksetet, vogna og pikkpakket bakerst, går helt fint det...

Må jo innrømme at vi nok går for en litt større bil når vi må bytte om et par år, men vi bytter ikke nå pga plassmangel. Det går helt greit, har vært på langtur flere ganger hele familien vi ;-)

Skrevet

okei, takker for svar.

Veier litt opp og ned om vi skal gå for nr 3 eller ikke...mange ting å tenke på.....ikke råd til ny bil med det første så.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...