meg & to små vampyrer Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har vært dårlig siden torsdag kveld og ligger fremdeles rett ut. Vondt overalt. Problemet er at jeg skal på jobbintervju onsdag, o jeg begynner å rvile på at jeg vil være i form til det. Kan man ringe og spørre om få jobbintervju utsatt pga sykdom eller er det veldig negativt?
ツWonderfull Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 3-5 dager ca....du blir like plutselig bra som du plutselig ble syk. Hadde influensa før påske...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Går nok snart over skal du se. Influensaen i år er av det lette slaget. Er heller ikke så mange som vanlig som har hatt det.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Da er det jo håp:) Om den går over i morgen vil jeg ha hatt den i 5 dager. Men kan man be om utsettelse på intervju om man er dårlig? eller betyr det at de ikke vil ha meg? Problemet er at paracet tar ikke hodepinen min nå, ibux tåler jeg ikke og de tabletettene jeg fikk av legen mot smerter reagerer jeg på med kvalme og oppkast (gjør det med alt med morfinlignende stoffer i seg jeg)... Så om jeg ikke er frisk, så blir det jo vanskelig å gå på intervju. Men den gir seg bare helt plutselig? Uten forvarsel?
Pysa Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har holdt på siden tirsdag. Fremdeles ikke bra. Ingenting hjelper mot hodepinen heller. Ungene blir gærne av at det ikke skjer noe heller, stakkars små. Møkkapåske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå