Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg er 11+2 i dag og ista kjente jeg plutselig et lite sug i magen. Helt annerledes enn noe jeg har kjent før egentlig. Men de sier jo at man vanligvis ikke kjenner noe før i uke 16 første gangen, så jeg bare lurer-kan det ha vært et spark?? Jeg vet jo ikke hvordan det kjennes ut
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. mars 2008 Ingen som har noen formening altså?
Seemly Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Som noen sa til meg: Du VET når det er spark:p Kan jo også være sammentrekninger og slikt... mye som foregår i magen din nå Jeg er bare 7 uker på vei, og jeg kjenner alt mulig i magen, men vet det nok ikke er ungen som beveger seg enda.... Da jeg gikk med min forrige, så fikk jeg plutselig leamus i magen, and then I knew:) Var ca 20 uker på vei da..
ChellBell - har født! Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Det er nok ikke et spark, for knøttet har jo ikke fylt hele livmoren ennå. Andregangsfødende merker sprell og småbevegelser rundt uke 13 på det tidligste som regel og det oppleves som små sommerfugler i magen. Det bobler i magen liksom. )
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2008 Tja, da var det vel ikke et spark, det har jeg egentlig kommet frem til selv også. Knøttet er jo ikke så stort enda. Men kanskje det var livstegn, for det var akkurat som en liten boble i magen. Aldri kjent noe sånt før, så jeg kan jo ihvertfall går rundt og innbille meg det Hihi... Leamus har jeg forresten i/på magen rett som det er, så hadde det vært et tegn for meg hadde jeg kjent spark fra uke 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå