JulieF*Victoria* Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg fikk mensen i dag til min store skuffelse=( For første gang på så lenge jeg kan huske har jeg gått 4 dager over IKM, det har aldri skjedd før, så jeg har jo håpet og trodd jeg var gravid...men nei=( Men eggløsningen min blir vel også forskjøvet med 4 dager nå? Eller hvordan blir det?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Hadde eggløsningen vært 14 dager ETTER mens så hadde d meste vært "enkelt", men mensen kommer jo 14 dager FØR mens, så da er d plutselig ikke så enkelt å vite når de forbaska egga ramler ned...
mom2agirlandaboy Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Hei, Ser nå at dette er samme spørsmål som jeg har stilt nå ikveld. Jeg er i samme situasjon som deg, gikk 3 dager over IKM. Lurer også veldig på hvordan dette påvirker EL.
JulieF*Victoria* Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2008 Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg regner utifra min vanlige 28 dagers syklus, og så legger jeg til ca 3-4 dager....da bør jeg være innenfor de viktigste dagene før en evt eggløsning uansett om den kommer til vanlig tid eller er 3-4 dager forskjøvet...Tror jeg...hehe=) Neimen ikke lett! Hvertfall ikke når jeg ikke har EL tester. Og aldri har jeg brukt det heller! Kanskje jeg skulle begynne med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå