Gå til innhold

Hvor mye tv om dagen? Er så provosert!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt besøk hele påska av svigers og de har med seg barnebarnet sitt. Gutten på 7 år har sittet foran den j***a tv'n 4 timer om morgenen, 2-3 timer mellom 14-18 og minst 1,5 time på kvelden. Jeg har nektet å ha tv'n på så lenge jeg og min lille familie er inne. Men så snart vi er ute av døra, slås tv'n på. Prøver å motivere guttungen med ut, men han slår seg vrang, uler og nekter. Er vi så heldig å få han med ut, så er han pottesur og vil bare inn... Svigers tar ikke selvkritikk når vi sier at han ikke kan sitte så mye foran fjernsynet, de skyver ansvaret over på mora til ungen som aldri har tatt han med på aktiviteter og derfor er det vanskelig for dem å gjøre noe (de har barnebarnet sitt minst annenhver helg og noen ganger midt i uka, mener de bør ta på seg oppdragerrollen, ikke bare være "snille" bestforeldre som gir barnet lov til "alt"). Faren (som er svigers sin sønn) ser lite til ungen og har etter min mening, sviktet totalt i barnets oppvekst. Hna har forøvrig også vært hos oss i påska, og vært mer opptatt av den nye kjæresten sin, enn sin egen sønn....

Dæven, jeg koker!! Måtte bare få ned litt på "papiret" her... Trenger jaggu meg en ny påskeferie for å få slappet litt av...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditt hus, din tv, dine regler. Slå av og hiv dem ut i snøen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...