Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Har hatt en knall påske i år. Endelig!! For å gjøre en lang historie kort, rota me en fyr i fjor, men misforstått hverandre i ettertid, vi har begge har trodd den andre ikke var interessert, men nå i helga, på fest, tok han kontakt igjen!!!! Så hadde besøk i går kveld å det var såå koselig! Han ville overnatte, men jeg vil være så forbanna seriøs, så sa at vi fikk ha det til en annen gang. hehe.. Jaja, vi har jo ikke dårlig tid Vet ikke hvorfor jeg egentlig skriver detta, men måtte bare komme me en solskinnshistorie!!! Han er forresten 1.95 høy, mørk, å blå øyne jenter drømmemann i mine øyne iallefall! Me en kjempepersonlighet åååhhhh.. FORELSKAA!!!!!!!! *stoort smiiiil*
Mamma+2 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Ååååååååå så koslig:) Han høres jo ut som en stilig mann han....skulle ønske det kunne dukke opp en slik en her også.... Masse Lykke til....det er jo så herlig å være forelska...og nå står våren og sommeren for tur....ingenting ( nesten) er bedre enn å være forelsket da......
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Hvor i landet bor du? Bare nysgjerrig , for jeg har fått meg kjæreste,det er veldig nytt,og stoler vel ikke helt 100% på ham enda. Han er 195 høy,mørk , har blå øyne og kjempepersonlighet... Vi var på fest i helga og snakka med ei jente , og i går var første kvelden på lenge at jeg ikke var hos han,eller han ikke var hos meg,så nå sitter paranoide meg og biter negler og er redd akkurat HAN var hos deg i går ... Livet skal ikke være lett!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 tror nok du kan slappe heelt av gitt klart det er vanskelig å skulle stole 100% på en ny kjæreste, det tar jo tid! Men jeg er sikker på at det ikke er han TRO MEG!! Er maange som er akk slik som våre gutter! Kos deg du, å slapp av det gjør jeg! Østlandet forresten Lykke til me forholdet Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå