Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som sliter med dette? jeg hoster opp sånn blod klumper jeg...

er helt gåen i halsen, sliter med å svelge og alt sånn...

noen som har noen råd eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ein tur til lege viss du ikkje har vert der, eller te med honning. Honning smører halsen og lindrer. + alt av c-vitaminer du kan kome over.

Skrevet

jeg skal til legen på torsdag for første svangerskapskontroll og jeg gidder ikke å ringe di for ny time før jeg skal dit....

da skal jeg lage meg litt te med honning, får håpe d hjelper.. jeg begynner i ny jobb i morgen... slitsomt å ha sånn vondt...

Skrevet

God bedring og håper det hjelper :) Og lykke til på torsdagen og....

Skrevet

Hvis du har skikkelig halsbetennelse er det nesten bare penicillin som knekker den, ellers så må du ta tiden til bruk. Men synes synd på deg som skal ut i ny jobb også da. Ikke lett å yte fullt når man ikke er i form.

Fikk penicillin for halsbetennelse på fredag og var nesten helt fin på lørdag allerede, feber og alt forsvant. DEILIG:) grusomt å ikke kunne svelge sitt eget spytt en gang

GOD bedring

Skrevet

Husk at du kan ta paracet med god samvittighet da! Det lindrer jo smertene litt...

Har vært mye plaget med halsbetennelser oppigjennom, og syns varm melk med honning, te, strepsils, dekadin, ifa og faktisk is (det kjøler ned og lindrer) har vært sånt som smører halsen bra.

God bedring, og lykke til hos legen på torsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...