Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har blitt spådd om når dere blir gravide, hvor får man gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et eget forum som heter Spå/Horoskop. Du finner det til venstre her hvis du blar nedover alle forum på BIM.'

 

Lykke til! Jeg har blitt spådd av flere, og de sier stort sett litt forskjellige ting;) Men man kan jo håpe!

Har blitt spådd gravid (etter MA for to uker siden ) innen april, mai og juni.... så satser på at hun som skriver april har rett!!

 

Føler det akkurat som deg (Leste i MA-jentene tråden) at det eneste som kan hjelpe pitte litt er ny graviditet...

 

Lykke til fremover. Vi begynte prøvingen denne uken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...