lille2 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Til dere som har blitt spådd om når dere blir gravide, hvor får man gjort det?
¤mamma¤ Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Det er et eget forum som heter Spå/Horoskop. Du finner det til venstre her hvis du blar nedover alle forum på BIM.' Lykke til! Jeg har blitt spådd av flere, og de sier stort sett litt forskjellige ting;) Men man kan jo håpe! Har blitt spådd gravid (etter MA for to uker siden ) innen april, mai og juni.... så satser på at hun som skriver april har rett!! Føler det akkurat som deg (Leste i MA-jentene tråden) at det eneste som kan hjelpe pitte litt er ny graviditet... Lykke til fremover. Vi begynte prøvingen denne uken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå