Gå til innhold

9 uker i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som er 9 uker??det går tregt me de siste ukene før 2 trimester..men gleder meg virkelig..håssen symptomer har dere da??Kvalmen har gitt seg gudselov...har store frmtredene blødårer over hele kroppen, å på puppene...puppene er også mindre såre nå, men brystvorta begyner å bli veldig mørk...har hatt en del mensen smerter i det siste, men det er jo normalt da, det vokser jo...håper dere alle har det bra å har hatt en fin påske...klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også akkurat 9 uker i dag :)

Har egentlig ikke så mange symptomer, bare ømme pupper og litt mer trøtt enn ellers. Var en del kvalm rundt uke 6-7, men det har heldigvis gitt seg nå! Skal på ul nå på torsdag, kjempespent på det.

Skrevet

jeg er også 9 uker i dag, 9+0

Få symptomer, har vært litt kvalm og er trøtt

Greit å ha noe å se frem til og nå er det 12uker

Skrevet

jeg er også 9 uker, men jeg er kommet til 9+4 jeg da. jeg synes tida har gått litt fortere nå som familie og nærmeste venner vet det :) men det er alt for lang tid igjen til ultralyden...tenkt, da får vi se nurket, og forhåpentligvis vite hvilket kjønn det er :)

Skrevet

er også 9 uker idag.. Er ikke like kvalm lenger, men litt uggen sånn av og til..! hmm har også synlige blod årer over hele meg... Bare blek og føler meg ekkel....hee..

har hatt et par dråper med mørkt utflod, men får bare håpe det ikke er noe altså.. hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...