Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Min yngste våkner hver morgen kl 5-6. Og jeg er sååååå trøtt. Han er forøvring 6mnd. Kjenner jeg blir litt små frustrert når han har våknet MINST 3 ganger fra kl 23 til kl 5-6 og vill ha mat 2 av gangene og bli bysset i søvn igjen for så og være lysvåken kl 5-6 :-O Og når han våkner skal han bli tatt opp MED ENGANG, hvis ikke begynner han og hyyyyyl skrike. Hmm, lurer på om han blir bedre med tiden jeg, litt mer toldmodig og kanskje sover til 7. Jeg legger han i 19.30-20.tiden, kanskje det hjelper og holde han en time lengre våken? hva tror dere? Ikke meningen og syte og vet det sikkert ikke er så mye og gjøre med, men trenger bare noen råd :-)
Sjefsmegga Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Minsta her begynt med det i det siste, 11mnd snart... Alt for tidlig egentlig, men det er pga at hun blir så tett at hun våkner...så da må vi opp å ta medisin, drikke og stelle..og da er hun såpass våken at hun nekter å legge seg, men sovna igjen nå da....men jeg lir så urven av å legge meg på formiddagen, da er resten av dagen ødelagt. Håper hun snart strekker ut natta til i hvertfall 6.30 igjen..da står jeg opp uansett med storebror som skal på skolen.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Ja minsten min på snart 2 år våkner mellom 5-6. Håper det blir bedre etterhvert. Han våkner da selvom han sover 20 min eller 2 timer på dagen. Legger seg samme tiden som din. Har desverre ingen råd.
høstbarn:) Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Jaaa! Lillegutt på 14 mnd har bestemt seg for at dagen starter før kl 6. Og så er han såååå trøtt etter et par timer. Slitsomt. Han får bare duppe en gang per dag, så det er ikke at han sover mye.
høstbarn:) Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Men nå er jeg priviligert med en mann som tar han hver morgen han er hjemme:) Så får jeg sove litt, og så går han og legger seg når jeg står opp. Noen fordeler med en mann som jobber turnus:)
junigutt 78=) Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Her i huset våkner også pjokken ved 5-6 tiden. Står sldri opp før hav sju da. Hender også han sovner på igjen en times tid. Håper det er for en periode bare. Litt slitsomt. Han er 9 mnd...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Her er det som regel full fart 06.00 ja.. Han er 2 år.. Og jeg kunne veldig gjerne tenkte meg et par timer ekstra på øyet ja.. =(
Trouble Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Her våkner og mini mellom 5 og 6. Så lenge han sover hele natten så synest jeg det er helt ok Han legger seg mellom 19 og 20. Hadde en periode da han våknet til liv i 4 tiden, og i tillegg noen ganger om nettene... det var slitsomt det!!! Når han våkner så henter vi han og tar han inn i sengen vår, på med lys og ligger å "prater" og koser, står opp ca 6. Da er han våken ca 4 timer, dupper i 2 timer, våken i nye 4 timer, dupp i 1 time. Så er han våken til han legger seg. Ligger han på eget rom?? Det hjelper ofte på nattesøvnen, at de ikke våkner så ofte. Får han fast føde?? Om ikke kan det jo være derfor han våkner ofte om nettene. Det hjelper somoftes ikke å legge de senere. Vær glad for at dere får tidlig voksentid på kveldene, og så kan det jo være han sover lengre når han blir eldre.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Lillegutt på 10 mnd våkner senest 6.. som regel 5.30... Bortsett fra idag når pappan skulle opp med ham, da sov han naturligvis til 7! Typisk Har ikke noen råd, men vet hvor slitsomt det er... vi prøvde å holde lillegutt lenger våken, men da fikk vi bare en overtrøtt supersur baby som var nesten umulig å få til å sove... Men det er jo verdt et forsøk, ikke alle som reagerer likt! Lykke til, håper du får noen gode sovemorgener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå