prøver-igjen Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Er 9+6 og oppdaget litt blod på papiret i dag tidlig. Ble litt bekymret da... noen som har opplevd noen lignende? lenge siden sex, så ikke det som er grunnen... Ringte legevakten men får ikke time uten at det blør mye eller er vondt i magen:(
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Heisann :-) Det var ikke moro å høre at du blør, men du får prøve å tenke at de fleste blødninger er ufarlige når de er så små :-)) Det kan være at slimhinnen sprakk når du var på do, nøs eller rett og slett bare av seg selv :-) Men visst du er svært bekymret ville jeg ventet til etter påsken og ting begynner å bli normalt igjen, også innen helsevesenet og bedt om å få en ultralyd :-)) det er ikke bra å gå og bekymre seg :-/ Lykke til så mye og ta vare på deg selv :-))
babyborn08 Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Hei du! Skjønner at du blei bekymret.. blødde selv jeg, forrige torsdag.. og det var blod på papiret når jeg tørket meg to ganger etter jeg hadde tisset.. Heldigvis hadde jeg legetime den dagen.. legen min tok det med ro og ville ikke snakke om evt abort i i det hele tatt nesten... han sa det er veldig vanlig å blø litt, mange gjør det... Hvis du ikke har hatt en stor blødning og masse kramper så prøv og ikke vær så bekymret.. legen sa jeg skulle komme tilbake hvis det fortsatte å blø dagen etter... det var bare den ene gangen det kom blo, men jeg var jo bekymret alikevell, så jeg bestilte meg time til ul den dagen, og der så vi en fin liten baby med et hjerte som dunket.. Det var ingen tegn til blod i livmora eller noen ting og den lille hadde det bra... Her fikk du min versjon av å ha hatt litt blødning... etter dette har jeg lest masse om det, og det er veldig vanlig, men du skal kontakte legen og fortelle om det:) Jeg tror det går bra for det jeg altså... ring legen i morgen du:) så får du en time hos han/henne:) LYKKE til... Er forresten like langt som meg på vei du:) spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå