Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet man skal spise hyppig og trene masse. Men hvor ofte skal jeg spise og hvor mye? Kan jeg fks spise slik: frokost ca kl 9.00 : 2 brødskiver + 1 glass lettmelk, lunch ca 11 tiden: 1 banan, 1/2 eple og 1/2 appelsin, lunch igjen ca kl 13: 1 brødskive, middag ca kl 15: eks middag: 2 poteter,1/2 gulerot 1 kotelett og litt saus, "kveldsmat" ca kl 17: 1 brødskive og 1 glass lettmelk.

Er dette greit? Eller noen som har noen bedre forslag :-) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes greit ut det....

men jeg ville kanskje spist en gang til på kvelden jeg da... ellers hadde jeg sulta i hjel..... de anbefaler vel 5 måltider i døgnet..???

tror det skal gå ca 3 timer mellom hver gang man spiser... for at man ikke skal rekke å bli så sulten mellom hver gang....

drikk mye vann samtidig.

ut og gå tur hver dag. 30 min holder nok i starten i hvertfall....

jeg for min del sliter såååå med å ha sånne strikte rutiner på mat. for det passer ikke med resten av familien....

Skrevet

om du sitter mye stille og ikke trener så ville jeg spist det du skriver men kanskje mere proteinrik mat.om du trener ville jeg spist mer til hver måltid med mer innhold av proteiner og karbohydrater (sunne karbohydrater) og sunne fettsyrer,fisk osv...... du kan spise så mye du vil bare spis sundt..da unngår du åsså fråtsing på kvelden ...:) proteiner er fettforbrennende oxo!

Skrevet

Du kan gjerne spise mer gr.saker til middagen, og spise hver 3 time. Litt lenge uten mat fra fem om ettermiddagen til frokosten dagen etter.

Skrevet

Min erfaring er at hvis man har et normalt sunt kosthold er det greit. For å holde vekten er det viktig med aktivitet. Gå tur eller trene hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...