Gå til innhold

Er det mulig??? hihi


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjemisk graviditet i januar, sa i februar, og nå, to dager før ikm knall pos. cb test

Streken var litt tynn, men så sterk i farge at den er helt lik den horisontale

Har aldri hatt en sååå tydelig pos cb test før ikm

Får håpe at dette er et pos. tegn

 

Vi skulle egentlig ha pause mnd nå, så dette er et resultat av hopp av i svingen, null babyklister, null metformin, crinone og folat...

Tok 4 folat nå da..

 

 

 

La oss krysse fingrene for 3. desember

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, gratulerer så masse *klem*

Håper spiren sitter som klistret nå da :o)

Morsomt at spiren blei til på den måten da hehe

Skrevet

Det er det :)

Var faktisk femina som fikk ut fingeren min og overtalte oss til å prøve en liten runde på el dagen selv om jeg egentlig ikke orket. hehe.

Håper av hele mitt hjerte at det går bra denne gangen :)

 

Symptomer: ingen ømme pupper (som jeg alltid har), halsbrann siste uka og myyye romstering i magen, samt litt trøtt..

Skrevet

Et megamisunnelig GRATTIS fra meg!!! Måtte det bli min tur snart...

Skrevet

åh!!!GRATULERER SÅ MYE!!!!

dette er virkelig velfortjent altså!!

er det noen som virkelig fortjener å ha den spira så er deg!:-)

maaaaasssse lykke til videre og denne spira skal sitte dønn fast for det har jeg bestemt!!;-)hehe

åh!!håper jeg kommer etter om ikke så alt for lenge:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med ny spire i magen :)

Godt at du tok rådet fra femina!!

Det blir jo en fin før juls gave vil jeg si!

Får håpe jeg er like heldig neste mnd:)

Skrevet

gratulerer så mye:)

 

har fulgt deg litt fra sidelinjen:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅ..................GRATULERER SÅ MASSE:)

Så utrolig fint at det har klaffet for dere denne mnd.

Håper virkelig spira klorer seg fast,masse gode tanker til dere.

 

klem

Skrevet

Gratulerer sååååå mye!!!!:)

Krysser alt jeg har og håper av hele mitt hjerne at spira blir der i 9 mnd denne gangen. Masse masse lykke til!:)

Skrevet

Alle gode ting er tre :) Gratulerer så mye!!!

Skrevet

åååååhhh:o) Så godt å høre!

Gratulerer så mye, og masse lykke til!

Skrevet

gratulere kjempe masse!!!

 

Skrevet

gratulere:):)

Skrevet

Tusen takk ladies ;)

Tar det som alltid litt med ro, man vet jo tydeligvis aldri hva som skjer :/

 

Baas: hvordan er det med deg? Leste at du var langt over ikm :) :) Det må jo bety noe ;)

Skrevet

ååååååååååååå lioevr27pp, Vi*SKAL*Klare*Det GRATULERER!!!!!!!!!!!!

 

LYKKE LYKKE TIL FREMOVER!!!!!!!!!!!!!! Følger med på deg, og heier på deg, og krysser alt jeg har for at den nå sitter!!!!!!!!!!!!!

 

Stor gratulasjonsklem:-)

Skrevet

GRATULERER SÅ UTROLIG!!!

 

Håper alt går fint videre med dere og at du kan kose deg med voksende mage! ;) Krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

er helt sjokket her jeg.

var jo pause mnd dette. he he

men klager ikke :) :) :)

Ber bare tila lt av høyere makter om at det skal få lov til å gå bra denne gangen.

Har fått så utrolig nok av alle sa... Hakke vært annet enn opp og nedturer i over 2 år :/

 

krysser ifngrene for at vi alle kommer til å traske rundt med voksende mager utoevr sommeren : :)

Skrevet

Ja, nå fortjener du det virkelig!!

 

Syntes alle sammen fortjener å bli gravide jeg! ;) Men ekstra koselig når de som har strevd får det til...!

Skrevet

Må bare dytte opp, så femina får sett at jeg takker for at hu fikk ut finger`n på meg. haha :P

Skrevet

Du holder meg oppdatert på symptomer og tester osv vel? Dævver jo snart av spenning, kommer til å få tidlig hjerteinfarkt av deg:P

 

Håper av hele mitt hjerte at dette virkelig er the real thing!! Nå er det nok tull fra kroppen din! ;)

 

Tenker masse på dere vi nå, og krysser jo alt vi har! Hadde vært så fantastisk å ikke drikke med deg i sommer!! :)

Skrevet

Tusen takk vennen :)

Får håpe at jeg ikke får i meg pils på mange mange mnd ;)

Skal oppdatere etter legetimen i dag :)

Husk å sende meld om hvordan det gikk med leah hos legen i dag da :) :)

Hvordan gikk natten forresten??

 

klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...