lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Kjemisk graviditet i januar, sa i februar, og nå, to dager før ikm knall pos. cb test Streken var litt tynn, men så sterk i farge at den er helt lik den horisontale Har aldri hatt en sååå tydelig pos cb test før ikm Får håpe at dette er et pos. tegn Vi skulle egentlig ha pause mnd nå, så dette er et resultat av hopp av i svingen, null babyklister, null metformin, crinone og folat... Tok 4 folat nå da.. La oss krysse fingrene for 3. desember
trollmamma Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Åh, gratulerer så masse *klem* Håper spiren sitter som klistret nå da ) Morsomt at spiren blei til på den måten da hehe
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 Det er det Var faktisk femina som fikk ut fingeren min og overtalte oss til å prøve en liten runde på el dagen selv om jeg egentlig ikke orket. hehe. Håper av hele mitt hjerte at det går bra denne gangen Symptomer: ingen ømme pupper (som jeg alltid har), halsbrann siste uka og myyye romstering i magen, samt litt trøtt..
¤mamma¤ Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Et megamisunnelig GRATTIS fra meg!!! Måtte det bli min tur snart...
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 åh!!!GRATULERER SÅ MYE!!!! dette er virkelig velfortjent altså!! er det noen som virkelig fortjener å ha den spira så er deg!:-) maaaaasssse lykke til videre og denne spira skal sitte dønn fast for det har jeg bestemt!!;-)hehe åh!!håper jeg kommer etter om ikke så alt for lenge:-)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer så mye med ny spire i magen Godt at du tok rådet fra femina!! Det blir jo en fin før juls gave vil jeg si! Får håpe jeg er like heldig neste mnd:)
orkide75 Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 gratulerer så mye:) har fulgt deg litt fra sidelinjen:)
Lillegull og spiren Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅ..................GRATULERER SÅ MASSE:) Så utrolig fint at det har klaffet for dere denne mnd. Håper virkelig spira klorer seg fast,masse gode tanker til dere. klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer sååååå mye!!!! Krysser alt jeg har og håper av hele mitt hjerne at spira blir der i 9 mnd denne gangen. Masse masse lykke til!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Alle gode ting er tre Gratulerer så mye!!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 åååååhhh:o) Så godt å høre! Gratulerer så mye, og masse lykke til!
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 gratulere kjempe masse!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. mars 2008 Tusen takk ladies Tar det som alltid litt med ro, man vet jo tydeligvis aldri hva som skjer :/ Baas: hvordan er det med deg? Leste at du var langt over ikm :) Det må jo bety noe
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. mars 2008 #16 Skrevet 24. mars 2008 ååååååååååååå lioevr27pp, Vi*SKAL*Klare*Det GRATULERER!!!!!!!!!!!! LYKKE LYKKE TIL FREMOVER!!!!!!!!!!!!!! Følger med på deg, og heier på deg, og krysser alt jeg har for at den nå sitter!!!!!!!!!!!!! Stor gratulasjonsklem:-)
Juicy med spirer! Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 GRATULERER SÅ UTROLIG!!! Håper alt går fint videre med dere og at du kan kose deg med voksende mage! Krysser fingrene for deg!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 24. mars 2008 er helt sjokket her jeg. var jo pause mnd dette. he he men klager ikke :) Ber bare tila lt av høyere makter om at det skal få lov til å gå bra denne gangen. Har fått så utrolig nok av alle sa... Hakke vært annet enn opp og nedturer i over 2 år :/ krysser ifngrene for at vi alle kommer til å traske rundt med voksende mager utoevr sommeren :
Juicy med spirer! Skrevet 24. mars 2008 #19 Skrevet 24. mars 2008 Ja, nå fortjener du det virkelig!! Syntes alle sammen fortjener å bli gravide jeg! Men ekstra koselig når de som har strevd får det til...!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 25. mars 2008 Må bare dytte opp, så femina får sett at jeg takker for at hu fikk ut finger`n på meg. haha
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 25. mars 2008 #21 Skrevet 25. mars 2008 Du holder meg oppdatert på symptomer og tester osv vel? Dævver jo snart av spenning, kommer til å få tidlig hjerteinfarkt av deg:P Håper av hele mitt hjerte at dette virkelig er the real thing!! Nå er det nok tull fra kroppen din! Tenker masse på dere vi nå, og krysser jo alt vi har! Hadde vært så fantastisk å ikke drikke med deg i sommer!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk vennen Får håpe at jeg ikke får i meg pils på mange mange mnd Skal oppdatere etter legetimen i dag Husk å sende meld om hvordan det gikk med leah hos legen i dag da :) Hvordan gikk natten forresten?? klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå