Gå til innhold

I dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jeg halvveis til termindato. En er jo ikke garantert å føde på termindatoen da,så det kan jo bli kortere og lengre,men det er jo en liten minepæl alikevell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sant nok.Husker fra forrige gang at andre halvdelen gikk så utrolig mye saktere enn første. Har ei uke igjen til halvveis jeg da. Ultralyd i morgen, håper jeg ikke får samme dragen som sist, da drar jeg derifra..

Skrevet

K A N ikke du vær så snill å fullfør setningene dine på overskriften?

Skrevet

Jeg håper ikke at tiden fyker avgårde heller da,har jo noen ting som må ordnes før min lille prinsesse blir født. Har jo en på 16 mnd som tar sin tid,men tror nok at jeg skal få alt i havn.

Det er ikke noe kjekt å ikke ha en koselig lege/jm når en er på ul.Hvor bor du og hvor går du på ul?

Skrevet

Åh, jeg er misunnelig og håper jeg snart når halvveien jeg og=)

Koselig å liksom komme over den "kneika" der.

Jeg har igjen 168 dager... det er lenge det, men skal snart til å begynne å flytte så har vel nok å gjøre på her og etter hvert=)

Lykke til med siste halvdel..!!

Skrevet

Hvis du skal flytte,tror jeg du kan prise deg lykkelig over at du har litt tid igjen før du er halvveis,det er ikke bare bare å flytte.

Begynner selv å stresse pga av akkurat det,vi vil gjerne ha noe større til prinsessen kommer til denne verden og jeg er halvveis nå og får vi noe skal vi flytte i tillegg. Vel,vel ting går jo som regel greit når det bare må gå.

Lykke til du også i svangerskapet

Skrevet

Ja vi skal flytte men det er 3-4 mnd til enda så jeg er nok passert halvveigs med god margin innen den tid.. men men, får peke jag da, det dit og det dit... hehe=)

Ja noenting bare "må" fungere litt til, men med oss går det ikke. Veldig gammelt og kaldt hus, sønnen min greier det godt, han er jo 5 år og klarer å si ifra om det er noe, men en liten spebaby i bratte trapper osv er umulig... så her er det flytting, håperbare vi eri hus før baby`n kommer=)

Skrevet

Ja,det blir nok slik her også hvis vi finner noe. Min kjære har sagt at jeg skal ta med meg guttungen og reise til min mor en helg,så skal han pakke ned hele leiligheten å få flyttet det over og så kan jeg være med å peke hvor jeg vil ha tingene henn. Han er bare så snill og god samboeren min. Vi er jo nødt til å gjøre det slik,for enn skal jo ikke bære når en er gravid.

Skrevet

Koselig da=)

Ja en skal ikke bære, men jeg klarer nok ikke holde meg unna uansett, heh... kan jo bære bildene mine, leker til sønnen min, småsaker og plassere der jeg vil=)

Skrevet

Ja,det er sant,litt lette ting går jo greit,men jeg føler når vi får folk til å hjelpe at jeg bare går i veien og så må jo noen ta seg av guttungen uansett,så det blir jo ikke så mye jeg får gjort,men det er jo opp til hva hver enkel føler er riktig for seg og sine. Går jo ikke ann å si at slik og slik må det være.

Skrevet

Nei helt sant, en får gjøre som en føler selv er greit for hver enkelt=)

Gleder meg vertfall masse, mennene her får ta seg av alt det tunge så kan jeg gå her å plukke små saker og leker osv sammen med gutten og kjøre det på plass i andre bilen=)

Slik har jeg tenkt det.. heh=)

Skrevet

Ja,gutten din er jo 5 år,da klarer han seg jo litt på egenhånd,mens min er bare 16 mnd nå,så han trenger mer litt tilsyn.

Håper i alle fall at dere kommer dere inn til du får den lille.

Skrevet

Så sant så sant=)

Ja håper på det jeg og... men det går nok i orden!!=)

Skrevet

Får kryssene fingrne for det. Når har du termin?

Skrevet

8 september, meningen er vi skal ta over huset juli/august så håper det går med litt god margin=)

Skrevet

ok,så da er du ca en måned etter meg da. August er veldig nærme da,men det går jo,hvis det er i begynnelsen og ikke i slutten,for du vet jo aldri om babyen vil ut før termin,eller om den vil være litt lengre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...