hurra og hei! Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har til nå børstet tennene til ettåringen en gang for dag(om kvelden). Men nå lurer jeg på om jeg burde begynne å gjøre det morgen og kveld. Hun har bare fire tenner, men spiser jo all slags mat...Hvor ofte pusser dere tennene til de aller minste?
Blopp1 Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Junior her får pusset sine 2 tannebisser 2 ganger om dagen, morgen og kveld;-)))))..........
Sjefsmegga Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Morgen og kveld....så godt vi får til, det er et mareritt mildt sagt med hyling og rasing....
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 to ganger. morgenog kveld. er 7tenner der bare. Men det er krig uten like når vi skla pusse så hvor nøye det blir er en annen sak. hun HYYYYYYLER, og skriker og sparker og blir helt hysterisk. så nå om dagen så tar jeg det litt rolig med tannpussen ( tror det er litt tenner på vei så kanskje det er vondt inni der, men vi prøver morgen å kveld bare så hun skla forstå at det må gjøres.) er egentlig veldig nøye på tannpuss, livredd for hull, så kjenner jeg ikke har det noe godt med atdte ikkeblir ordentlig. hun er forresten 16mnd.
hurra og hei! Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 Det er det her også, men vi har ikke pusset så lenge da. Alle fire tennene dukket opp på noen få dager for to uker siden. Håper det blir bedre!
Koseklompen Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Morgen og kveld... Gjør så godt jeg får det til.. hun ligger ikke akkurat rolig den lille viltre dama gitt
Koseklompen Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 (trykte for fort her..) he he Og står ikke rolig for 5 flate øre.. prøver forskjellige triks for å gjøre det..Men går for det meste bra da Får alltid pussa en del, men kan sikkert gjøres bedre..
ula ;o) og gutta Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 morgen og kveld. Pussinga går litt bedre om kvelden for da vet han at han får fluortablett etterpå. Og det er nam, nam!!
trollmamma Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Fram til skulealder har eg berre pussa tennene til barna om kvelden. Når dei har begynt på skulen, så blir det ein del av morgenrituale, då pusser dei tennene sjølve. Ingen av dei har hatt hull.
tante grusom master of law Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 På tannpastatuen står et at an kun skal pusse en gang per dag på de minste.....Har sikkert noe med fluordoseringen å gjøre.
tante grusom master of law Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 tannpastatuben og man........Gikk litt fort der.......
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #14 Skrevet 24. mars 2008 Morgen og kveld, helt siden det bare var et par tenner.
Mamsen87 :) Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 en gang for dagen med tvangspussing.. på kvelden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå