Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Er 8+4 idag. Magen begynner å bli så stor så jeg syns det er slitsom og skjule det. Var på ul når jeg var 6+6 og så hjertet slå. Syns dere det er for tidlig?
HegeAE Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Eg vil vente til veke 12 eg. Har jo litt mage frå før av, så eg kan jo like godt ha spist ein god del med påskemarsipan denne påska. (Og eg som berre blir kvalm med tanken på snop/godteri og spiser det nesten ikkje i det heile tatt.... Smaker litt.....)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Hei:-) Det må dere nesten avgjøre selv:-)) Den største faren er jo selvsagt til du er kommen over 12 uker, men det er aldri noen garanti for at det skal gå bra da heller dessverre :-(( Men tror det er en gammeldags "uvane" at man ikke kan fortelle det til alle tidlig, vi er jo mer åpne om sa, ma og xu idag, og du/dere må tenke på at skulle du miste nå så ville du kanskje latt folk få vite det likevell?? Er veldig greit å ha folk rundt seg som støtter opp når det skjer, så for min del vet alle mine nærmeste venner og min familie det for lenge siden:-))
babyborn08 Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 hei! Vi har valgt å fortelle det til de nærmeste venner og familie.. Mange som vil vente, men vi klarte det ikke.. man venter jo ofte til man er 12 uker, siden tiden før det kan være litt usikker, men sånn som jeg tenker så hadde vi hvertfall fortalt det til venner og familie hvis jeg hadde mistet og da er det jo like greit at de vet om det uansett.. synes bare det er hyggelig at folk vet det jeg:) Men det er forskjellig hvordan man gjør det... Gjør det du føler for du:) Ingen ting som er riktig eller galt Lykke til
scoobydo Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 hei... jeg er bare 6 uker på vei og har allerede fortalt det til nærmeste venner og noen av familien...skal si det til resten av familien når jeg skal hjem om noen uker! de vil uansett få vite det om noe skulle gå galt... dessuten så er det slitsomt å skulle gå rundt å skjule det når det begynner å vises! Men sier som babyborn08... er ingenting som er riktig eller galt... Gjør det du føler er riktig for deg...
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 mine foreldre,svigerforeldre og søsken vet det. Har blitt vanskelig å skjule under en tunika også. Så blir slitsomt når man skal bevege seg ut av huset..hehe.. Det er veldig koselig at magen kommer da,men kunne godt ha latt vente litt.Det er jo godt at den vokser,tyder jopå at det har gått bra så langt. Hadde en sa når jeg var 14,noe jeg i grunn er litt glad for. Ikke klar for å bli mor da. Har også en godt følele av at dette kommer til å gå bra. Så tar meg nok en tur til kommende oldeforeldre i dag og ringer den kommede tippoldemor:). Så får man bare se hvordan det sprer seg. Man har jo også lyst til å vise seg frem og være stolt. Tror jeg aldri har følt meg mere nydelig enn nå,med den voksende mage. Tusen takk for synspunkter og masse lykketil til dere alle:)
Jente2011 Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 familien min kan kje holla kjeft om da eg blir så sur... fortalte det til mamma å besteforeldrene mine, no har mormor fortalt det til litlebror min, som igjen fortalte de til storebror min, å hun fortalte det også til tanta mi... kan hun ikke forstå at eg har lyst til og fortelle det selv, ville vente til eg var 12 uker, nå er jeg 9+0 å føler at alle vet det, enda jeg ikkje har sakt det til noen selv nesten...
nettielettie Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Jeg synes ikke det er for tidlig å fortelle det. Jeg fortalte det til de fleste veldig tidlig, og det har ihvertfall vært det riktige for meg. Du har jo sett hjertet slå også, og da er jo sjansen veldig stor for at det skal gå bra. Så hvis du synes det er riktig for deg å fortelle det nå, synes jeg du skal gjøre det.
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2008 Nå e det fortalt til alle i familien:D Så sprer det seg i grunn som det vil. Skal ha middagsgjester i dag også. Kommer til å ha på meg klær som kan vise frem min nydelige mage. Så får de bare spørre om de vil. Var veldig deilig å fortelle de. Tippoldemor begynte å gråte. Tenk på det,barnet mitt får en sprek tippoldemor på 90år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå