♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 når riene starter.. hehe. men så bor vi ikke mere enn 10 minutt kjøring unna heller da... haddelvel pakket noen uker før hvis det var lang vei...
mai mammaen til to Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 vi bor bare 15 min unna... men jeg må sette meg i bilen med engang riene starter denne gangen... siden jeg hadde en temmelig rask fødsel sist... tenker å pakke den når jeg går ut i permisjon..iallefall ligge det mest nødvendige oppi som jeg ikke bruker
Bolla med lille nurket. Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Er i uke 39 og nå er det meste pakket,unntatt toalettsaker som tas oppi samme dagen.Er usikker på morgenkåpen om jeg trenger den.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Er vannvittig treg av meg, så det blir litt nå og litt da. Bor ikke lengere unna enn at gubben kan hente det jeg trenger når jeg er på barsel. 10-15 min kjøring fra sykehuset.
mai mammaen til to Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 morgenkåpe hadde jeg ikke med sist og ikke følte jeg behov for det heller. men bruker stortsett ikke noe morgen kåpe hjemme heller da.... det meste av det jeg skal ha med meg er jo uansett i bruk hele tiden.. men tror jeg skal ha kamera osv på fast sted sånn at jeg vet at jeg får det med meg..
*H* Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 jeg tror ikke jeg pakker før det setter i gang jeg.. har en liten søt bag til babyen klar da, hehe. men min bag blir liksom med ting jeg bruker hver dag, så da gidder jeg ikke pakke ned noe enda. vi bor uansett 5 holdeplasser fra sykehuset (ullevål), så om jeg mangler noe, tar det sambo 1 t å dra å hente det og komme tilbake igjen, max.. så det tenker jeg ikke så mye på. har det viktigste i veska mi uansett, og den er med overalt. ipod, mob, lommebok, helsekort, div. "pleieting" som lypsyl, håndkrem etc., så det jeg mangler er toalettsaker og klær...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Jeg bor 3 min fra sykehuset. Så blir til at jeg pakker den rett før jeg drar. Bare slenge oppi det jeg trenger. Bruker jo det meste til daglig . Men i mitt tilfelle så er det mulig jeg får en dato og blir satt igang. Så da er det jo enda enkelere:)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 vi bruker vel 30 min+ til sykehuset men samme hva velger jeg å ha det meste klart 3 uker før.. er førstemann og man vet aldri hvordan det utarter seg. Skal jeg pakke i det noe begynner å skje kan du banne på at jeg glemmer absolutt alt det nødvendige og ender opp med masse rart i bagen. Blir lett stressa.. og vil helst unngå stress i den situasjonen;) Men noe må jo bli igjen til sist. Har feks ikke så masse ekstra klær at jeg kan klare meg i 3 uker uten. Men toalettsaker og alt har jeg stort sett ekstra av, og små reiseshampoer etc. Men har kjøpt et par ammetopper spesielt til sykehuset osv så tror ikke bagen mangler så mye. Og skal sørge for at det ligger en liste øverst med spesifisert hva som mangler så enten jeg eller mann kan få det med.. hehe.. Og er jo egentlig ikke så masse jeg trenger. Bruker dagene nå til å se på babyklærne og velge ut hvilke som skal på sykehuset.. Er så koselig:D
Mamma`n til Trym Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Jeg kommer nok til å pakke det meste ned 2-3uker før termin for jeg vet at når det skjer, da skjer det og vi har 30min til sykehuset. Min siste fødsel var på 3timer og da hadde jeg mest nok med meg selv om jeg ikke skulle begynne å pakke bagen også.
nr 6 på vei Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Har hatt ting klart i 5-6 dager så det blir ca 2 uker føt termin da. Bor 45 min med bil fra sykehuset...
Mamman til A&D Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 sist jeg var gravid , skulle jeg bare på kontroll.. fpr å se om det virkelig var foster vann som leket.. og det var det.. så sykehus baggen pakket mannen min, og tok med på sykehuset )
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Pakker nok ikke før jeg går ut i permisjon. Sist begynte jeg å pakke en måned før termin, og vesla ventet med å komme til 10 dager over termin.. Så den var pakket god tid i forveien, gitt! Men denne gangen er jeg litt mer laidback i forhold til dette.
Nanna:-D Skrevet 24. mars 2008 #14 Skrevet 24. mars 2008 Jeg er 31 uker på vei, og har såsmått begynt å samle sammen ting etterhvert som jeg leser sånne "bag" tråder og det står kjekke ting der som jeg vil ha med.. Sånn som mykt do-papir... Har kjøpt ett par nye tannbørster, en deo og noen bind og sånn som jeg vil ha med meg. Så har jeg pakka ned baby-ting og litt undertøy til meg og kæll'n. Klea mine og morgenkåpa mi pakker jeg nedi når jeg ske dra tenker jeg, men vis jeg har arva mamma'n min, så får jeg kjappe fødsler, og da syns jeg det er greit å ha det meste klart... Har en time til sykehus, så det er ikke bare å svippe hjem å hente heller..
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 ja, si det! har jeg ikke tenk på enda, men så er jeg bare 20 uker da, hehe.. men siden det blir maks 10min til sykehuset regner jeg med at jeg ikke pakker før jeg går ut i perm.. det er lett for sambo å hente ting når jeg ligger på barsel, så får se hva som er lurest
Snart mamma! :) Skrevet 24. mars 2008 #16 Skrevet 24. mars 2008 Første gang jeg gikk gravid, var sykehusbagen ferdig pakket når jeg gikk over i 2. trim:b Nå tar jeg ting med litt større ro og regner med å pakke den rundt omkring 36 uke, siden jeg har født alle barna mine +/- 2 uker før termin=)
Bolla med lille nurket. Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 Må bare fortelle om ei jeg kjenner,maen måtte pakke under veene,og pakka i panikk:et brød,2 truser,ett par høyhælte sko og ei vannflske,hehe.Viktige ting alså.
mai mammaen til to Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 24. mars 2008 bolla hehe... syns jeg ser det.. jeg pakket de siste tingene sist før vi dro.. men jeg våknet jo med rier med 2 min mellomrom ca... så var ikke så mye lurt jeg fant da heller.. men eg hadde pakket det meste på forhånd da... så tror nok jeg kommer til å gjøre det denne gangen og... hvis ikke får sambo bare kjøre hjem og hente tingene.. vurderer også sterkt å dra rett hjem etter fødselen også... da trenger jeg jo ikke noe særlig..
Mamma05&08 Skrevet 24. mars 2008 #19 Skrevet 24. mars 2008 Har termin i morgen, men baggen er ikke klar. Den står på rommet, men er ikke klar for fødsel. Har 45-50 min med bil til sykehuset, dette er nr 2.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 25. mars 2008 #20 Skrevet 25. mars 2008 Ville hatt det meste klart 1 mnd før termin - minst!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå