Gå til innhold

tutteslutt?

Gjest Hellokitty03+09+13+13

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min sluttet med tutt på torsdag og så langt har d gått bra, men jeg vett om mint 1 tutt som er på av veie blandt lekene hennes og er så redd for at hvis hun finner den før meg er alt ødelagt, hvor lang tid gå d fra slutt til suttebehovet er vekke og hun ikke fristes av den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da frøkna mi sluttet med smokk så var alle på avveie,det var grunnen til at hun sluttet..for vi fant de ikke en kveld..

så jeg måtte jo bare lete meg grønn da,fant de tilslutt..

men etter noen uker så var vi i dåp,hun hadde på seg penkåpa.plutselig sier hun:mamma se her,(hun var 3,5 år).da fant hun en smokk i lomma,oj tenkte jeg,hva gjør jeg nå...kåpa var lånt,så jeg sa at det var "kari" sin smokk,og det var helt akseptabelt.fikk den uten problem..

hvis hun finner den smokken så si at den er gammel eller no,at den kan ikke brukes..

su får ta en god leting i lekene,så dukker den nok opp...

Skrevet

ja må d. grunnen til at hun sluttet var fordi vi var vekk reist og hadde bare en med og den forsvant. men nå har vi kommet hjem og hun vet det ligger tutt i skapet. hun prøvde seg på vei hjem med at hun skulle ha tutt når hun kom hjem men jeg sa nei, når har du jo klart og slutte men nei hun skulle ha tutten når vi kom hjem. men når vi kom hjem spurte hun ikke etter den og la seg uten problem så får satse på at jeg klarer og finne dem før henne, men føler at hun har kommet over d.

Skrevet

det går nok bra,siden det gikk fint når dere kom hjem...

da vil jeg tro at hun er klar for å slutte..

hvor gammel er hun?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...