NormaJean Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 nope, desverre ikke. beste undertøy i verden, bruker bare det. kjøper masse når jeg er i USA, eller får samboeren min til å gjøre det. men du kan jo kjøpe det på nett da:)?
beautiful Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2008 Takk for svar:) Men vet du hvordan det er med frakt etc-totalkostnad hvis du handler for 1000 ca? Og hvodan er str i forhold til hejmme? Gi meg gjerne et eks...
Lykkeliten123 Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Størrelsene er ca som hjemme. Er du i tvil så gå heller ned en størrelse iforhold til din vanlige. Normalt er jeg ca 36 (s-m). Når jeg handler hos VS kjøper jeg strl 4-6 som er small. Jeg har kjøpt skjorte i størrelse small som var litt større enn forventet (sydde den inn litt så ble den perfekt). Kjøpte også to pencil- skjørt derfra i størrelse small men de var størrelse hest og ikke mulige å sy inn så de passet. Heldigvis var de veldig billige. Kjoler i størrelse small har vært veldig fine både i innsvingninger og passform. Undertøyet har alltid passet og har en veldig god kvalitet- nå kjøper jeg BH'ene kun der. Størrelsene på undertøy er akkurat som hjemme. Har aldri skikkelig satt meg inn i kostnadene som følger, men på kr.1000 ville jeg ihvertfall regnet 250 i mva og ca 300 i toll og behandlingskostnader.Men syntes klærne hos VS er billige i utgangspunktet samt at jeg har vært så fornøyd spesielt med undertøy og bikinier at det er verdt det. Lykke til ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå