Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvor lenge dere koker?

Eller koker dere fremdeles.

Leste et sted at man kunne ta de i oppvaskmaskinen etterhvert, men er ikke helt sikker,,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppvaskmaskinen koker ikke.Av og til vasker jeg i maskin,så koker jeg dem.Ellers vasker jeg for hånd.Bruker ikke oppvaskmaskinen hver dag:).Jeg koker alltid flaskene.Har sånn man kan koke i mikroen.Helt 100 :)

Skrevet

Når jeg kokte flaskene, kokte jeg de i 10 min. Men nå bruker jeg micro sterilisator. Bare å vaske flaskene, skylle de, slenge de i sterilisatoren, helle i 2dl vann, sette den i microen, og ikke tenke mer på de på ei stund:) Glemte de gjerne når de stod til kok på ovnen. Anbefaler sterilisator veldig! Kostet 300kr på babyshop:)

Skrevet

5 min koking.

Skrevet

200kr apoteket:) tiden kommer annpå styrken man bruker!!

Skrevet

Koker i 5-10 min. Anbefaler dampkoker fra Avent, helt super! Ikke avhengig av å ha micro tilgjengelig, super på reiser eller når man er på helgebesøk. Vasker flaskene i oppvaskmaskin, skyller dem i kaldt vann, så rett i dampern, plugger i kontakten og vips - ferdig. Flott til å oppbevare flasken i også, når de ikke brukes. Lifesaver her i huset!

Skrevet

Jeg vasker først i vaskemaskin, og koker etterpå. Koker kun 3 minutter. Noen sier man kan slutte å koke flaskene når de er 3 måneder, andre sier 6 mnd. Jeg vurderer å slutte snart nå som hun er 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...