Gå til innhold

Hei :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har oppskrift på ett nydeli beibiteppe som jeg kan strikke?? Er ingen mester i strikking, så det må være ganske enkelt:)

Blir glad for alle svar!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er dårlig til å strikke, og spesielt til å lese oppskriftene:) kan det ikkje.

Men eg laga mi eiga oppskrift på rutete teppe, som eg fekk til:

bruk babyull (som kan vaskast), og pinnar som passar til. Eg brukte 2 stk rundpinnar, med størrelsen som står på tråden.

Legg opp 330 masker og strikk annakvar maske rett og vrang, i 12 omgangar. så lar du dei første og siste 10 maskene ved kvar strikkeomgang vere slik også. Men dei andre 310 maskene tar du 10 rett, så 10 vrang. dette gjer du i 12 omgangar. så skiftar du til 10 vrang og 10 rett. og dette fortsetter du med til du har ca 23-24 rader med ruter i høgda. Så avsluttar du med det samme som du starta med(annankvar).

Det skal til slutt vere eit teppe med ei ramme rundt av annankvar rett/vrang, og med rutemønster i midten.

Dette teppet er litt større enn eit vanleg babyteppe, og er blitt veldig godt mottatt av dei som fekk det:)

Eg er ikkje så god til å forklare, men håpar du forstår:) hehe.. sånn er det når strikkeoppskrifte like godt kunne vore på gresk....

• 9 måneder senere...
Skrevet

Det høres utrolig fint ut, anonym!

kan tipse om garnstudio.no. Er en del gratis oppskrifter der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...