bærtæ Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 har litt mye veggplass i yttergangen og har lyst skrive f.eks "carpe diem" eller lignende på ene veggen. Men jeg leier så kan jo ikke skrive det direkte på veggen. Noen som har en idè for hvordan jeg kan gjøre det? Kunne tenkt meg det på nesten samme måten som det er på disse wallies en har på barnerommet, men hvordan lager jeg det selv...?
Monajenten Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Vet ikke helt med å lage sånne wallies, det måtte vel blitt å kjøpe sånne hvite klistreark og male eller tegne på dem, men jeg vet ikke hvor lett det er å få av veggen. Det første jeg tenkte på, var å kjøpe en lang stående ramme, og så skrive på ark og ramme inn. Du kan jo kjøpe sånn enkel klipsramme uten selve "rammen" (herregud så dårlig forklart) hvis du vil ha det mest mulig nøytralt.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Kan du ikke gå til anskaffelse av slike sjablonger? Eller kjøpe litt store bokstavklistremerker? Hm.. Vanskelig det der, ja!
Monajenten Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Gå på myfirstroom.se, velg vaggord og sitat, der er det mange med carpe diem:-)
bærtæ Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 Tuuusen takk! Midt i blinken:=) Ikke minst slipper jeg styre for å lage noe selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå