Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Hvorfor har babyen sokker på om natta??? Har ikke ungen dyne? Til info så finnes det fine pysjamaser med føtter.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Hehe, har jo pysjamaser med føtter. Har jo ikke lyst til å kaste de uten føtter likevel. Dyna sparkes vel av snart den og
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Du kan jo prøve sånn "sovepose" til babyen. Den klarer de ikke å sparke av seg
tittentei... Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Bruker ikke sokker.Gutten min elsker og ha dem av mest hele tiden inne.Sparkebukse med bein likte ikke min gutt.Ble varmt.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Sokker fra kappahl sitter veldig godt på min lillegutt hvertfall! Og ja, jeg har også sokker på hver natt, for jeg synes det er viktig at han ikke er kald på føttene om nettene. Prøv dem, så skal du se at han også våkner med sokker på om morgenen! :-)
tittentei... Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 ungene er ikke like.Mange ganger er føtter,hendene litt kalde,men ellers god og varm:) Ser hva ungen liker best:)
Phoebe Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Gutten min sover i strømpebukse og body, bruker pyamas utenpå på kalde netter. Da blir han aldri kald på føttene
mammasgo`jente Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Jenta mi sover roligere uten sokker enn med. Har jeg på hennes sokker ligger hun å sparker helt til hun har fått de av. Nå når hun sover uten sokker er hun kald på føttene når hun våkner, men det virker som om hun vil ha det sånn...
Ung kvinne Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Min datter drar av sokkene hele tiden og. Er babyen kald på føttene når han sparker av dynen? Hvis ikke gjør d jo ikke noe, men hvis han blir kald kan du jo ta på strømpebukse istedenfor sokker da:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Kanskje knestrømper er tingen? Kanskje vi kan finne opp stay-ups for babyer? De skal det litt til å klare å sparke av seg tenker jeg! Hilsen oppfinneren Petter Smart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå