Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Lucas blitt SÅ stor allerede? Synes det var i går at du gikk gravid og hadde kjøpt deg fin ny kjole med masse mønster i jeg :)

Sjarmøren er foresten fantastisk herlig <3 (sneket på hjemmesiden)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuusen takk:-D

Han er herlig ja, liten kosegutt:-)

Og smiler aldri bredere enn når storesøster er hjemme:-D

Den kjolen har jeg fortsatt;-) Det kule er at det er jo ingen mammakjole så jeg kan bruke den nå til og med:-D

Skrevet

Det bilde hvor han står i dress er jo bare heelt nydelig, får lyst til å hoppe inn i bilde å gnage litt på de gode kinnene hans hahaha ;)

Sambo hadde foresten PRIKK lik dress når han var baby også.

Du har det ja? kjøpte meg bare 2 mammabukser jeg, resten var vanlige klær som jeg kan bruke fortsatt, deilig med sånt. Mammtøy er jo så himla dyrt!

Skrevet

Ja jeg vet, det er helt teit. Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye dyrere enn annet. Kanskje det er det jeg skal satse på - en slags Vero Moda butikk med bare mammaklær:-)

Kjøpte ikke så masse mammaklær selv nå sist, for da var moten sånn med veldig lange gensere og sånn, så kjøpte en del klær på Bik Bok som jeg fortsatt kan bruke. Bodde nærmest i joggebukse på slutten da. Men hadde et par mammabukser, det er ikke like lett å bruke vanlige bukser som gensere liksom;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...