Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 når får man igjen menstrasjonen igjen etter fødsel? sånn ca... og blir man raskere gravid hvis man har sex noen uker etter fødsel? føler meg litt teit som kommer med disse spm...
trebarnsmor Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Ingen sp.mål er for teite, lurer man på noe, får man ikke svar om man ikke spør... ;o) Jeg fikk tilbake menstrasjonen mellom 10 og 12 mnd etter fødsel med alle tre, men jeg tror nok det varierer veldig. Om man blir raskere gravid noen uker etter fødsel vet jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Du blir jo ikke gravid igjen før alt er tilbake til normalt gjenge "der nede", men det kan jo skje før du får blødning. Gikk ikke mer enn fem-seks måneder før jeg kunne ha blitt gravid igjen.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Det varierer veldig når man får igjen mensen. Noen får den med en gang, mens andre ikke får den igjen før etter mange måneder, kanskje ikke før det har gått 1 helt år:) Men husk at før den første mensen kommer, så har du en eggløsning(ca 14 dager før) og da kan du bli gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå