*snartklar* Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Skulle vente med prøvingen til tidligest mai, men plutselig så "bare" skjedde det i går:P haha....det føltes utrolig deilig å "hoppe i det" vel vitende pm at dette kan medføre store endringer i våre liv;) Men vi er ikke aktive prøvere enda da...skjer det så skjer det, men det har ingen hast. Egentlig ønsker vi et vårbarn i 2009, så det var litt tidlig å gjøre det nå...men sånn ble det bare:)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Så spennende! Er snart der jeg også! Gleder meg veldig:) Setter i gang i april. Er utålmodig nå kjenner jeg..
MilleMamma84 Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Så spennende! Tenkte også å tyvstarte litt, men turte ikke helt denne helga:0) Lykke til!
*snartklar* Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 Haha, ble det litt for skummelt plutselig??? Jeg skjønner hva du mener...hadde det på samme måte den helga vi hoppet i det. Faktisk en uke siden når jeg tenker meg om:)
miepia30 Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 heldiggris! her knaskes det piller frem til 15 mai. så blir første forsøk få uker senere. Åh dette er en spennende tid altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå