Plutseliten :) Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Min lille stedatter på 7 år fortalte meg noe idag, i bilen på vei til flyplassen. At hun hadde fått telefon fra mamman sin tidligere i påsken da de ferierte hos besteforeldrene. Da fikk hun vite at en klassevenninne hadde mistet pappan sin,han har vært syk veldig lenge...Dette opptok henne veldig,og vi snakket litt om det å dø. Hun satt og tenkte en stund...så sier hun.... "Du...vet du hva..at pappan til xxxx er død på ekte assa, fordi at selv om det er påske nå,så er det faktisk ikke alle som står opp igjen" Små,tenkende barn er noe av det flotteste jeg vet om )
dritgrei hei hei! Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Det er en fantastisk historie!!! "det er FAKTISK ikke alle.... " Fine små folk!
Maud Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Hmmm, tenk på det. Han er død på ordentlig selv om det er påske. Det er klart at de hendelsene som kirken forteller om setter tankene i gang hos smarte småfolk. Det er faktisk ikke alle som står opp igjen ;-)
Karomamma Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Ååå, så bra sagt og så sant! Hun har nok tenkt litt på dette... Kunne vi voksne også bare være så pragmatiske av og til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå