mari 21 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 jeg er alene mor foe ei jente på 8 mnd. hadde vært koslig å blitt kjent med noen andre med barn i buskerud omerådet:)
sanders mamma87 Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Jeg er fra buskrud, bor i vestfossen:) Hvor i buskerud er du fra da?
mari 21 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2008 hvor bor du da?? jeg bor i vikersund
mari 21 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2008 vikersund. blir nok ett stykke unna det eller??
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 bor i åmot, midt i mellom åmot sentrum og geithus. send en pm da vel Mari 21. Hadde vært koselig med noen fra nærområde. Har akkurat flyttet hit.
minskatt Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 åssiden her:) har jente på 3,5 mnd.... vil veldig gjerne bli kjent med noen flere mammaer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå