Gå til innhold

noen fra buskerud her


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er alene mor foe ei jente på 8 mnd. hadde vært koslig å blitt kjent med noen andre med barn i buskerud omerådet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra buskrud, bor i vestfossen:) Hvor i buskerud er du fra da?

Skrevet

hvor bor du da?? jeg bor i vikersund

Skrevet

vikersund. blir nok ett stykke unna det eller??

Skrevet

bor i åmot, midt i mellom åmot sentrum og geithus. ;) send en pm da vel Mari 21. Hadde vært koselig med noen fra nærområde. Har akkurat flyttet hit. :)

Skrevet

åssiden her:)

har jente på 3,5 mnd....

 

vil veldig gjerne bli kjent med noen flere mammaer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...