Jenny-penny Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 HATER å jogge, men ser nå at kroppen trenger det... Noen tips for å komme i gang å holde motivasjonen oppe??
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 bra musikk jelper mye ta tida, konkurrer med deg selv... legg musikken slik at du jogger til en sang, løper fortere til en annen, og går til en tredje etc.. OG KJØP ROCKERING..hehe, dgger min
Mille** Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Jeg hater også å jogge, så jeg går heller turer i raskt tempo med musikk i øret. Er god trening det også. Blitt kvitt noen kilo på den måten ihvertfall, i tillegg til å gjøre pilates.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Last ned masse bra "joggemusikk" til MP3 spilleren, sånn type musikk som det er litt fart i og som du blir glad av å høre på. Finn deg en runde som ikke er altfor lang, og begynn rolig for så å øke etterhvert. Jeg jogger alltid samme runde og kjenner at jeg får bedre og bedre utholdenhet etterhvert. Det gir motivasjon. Lykke til!
SkravleFruen Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Lag ett motivasjonsprogram. Ha små delmål og ett stort mål. Anbefaler STERKT pulsklokke, da kan du konkurrere med pulsen og veldig tydelig se forbedringene. Musikk i ørene er must Husk refleks i mørket, og GODE løpesko. Skaff deg en jogge-venn Varier terrenget Ikke vent på motivasjonen - ta på deg skoene og LØP!
Jenny-penny Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 Pilates hjemme eller ute? Har lyst til å kjøpe en slik DVD for å stramme opp litt her og der:) Takk for supre tips jenter!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Hoho! Jeg løper og er nå oppi i at jeg løper 1 mil i slengen. Deilig. Begynte for 2 mnd siden vel og det er så himla deilig. Helt avhengig av løpeturene mine jeg nå. Mitt beste tips er gode sko, musikk og å ikke gi deg når kroppen gjør vondt. Det går over, og utholdenthet kommer etterhvert. Når hodet ditt sier at du må stoppe og gå istedenfor å løpe så press deg gjennom, si til deg selv at du vil stoppe ved neste sving osv osv.. Seff stopper du ikke, for du lager deg et nytt mål ved neste sving.
Mille** Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Jeg trener pilates hjemme, merker og ser at jeg er blitt sterkere. Anbefales! )
Jenny-penny Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2008 Da har jeg vært i Sverige og kjøpt nye flote løpe sko! Bare det kunne snø LITT mindre, hadde vært ok )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå