Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 her har jeg akkurat lagd meg en baguette, med ost, pastrami skinke og salat, koser meg som bare det, hehe....
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 jeg låner huset til mamma å pappa ikveld/natt, da en venninde og kjæresten hennes m/datter manglet husly, så tilbø jeg meg dem å låne leiligheten min (ligger i samme gate da..) så jeg sitter nå her da, med kun tvnorge og pc`n.. hehe.. mini ligger å sover.. men for å svare på spørsmålet ditt, så tenkte jeg veeeldig på potetgull å dip nå... mmm hehe.. bra du koser deg! =)
sol2002 Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Hørtes godt ut, her holder vi på med påskeegget med smågodt i. Tror vi får prøve å begynne et nytt å bedre liv med mindre snop når hverdagen begynner igjen.
haater husarbeid Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Ingenting faktisk, spiste en sein middag så jeg er stapp mett ennå.
någlederjegmegtilsommerogsol Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 akkurat nå koser jeg meg med et glass rødvin, mmm kjempegodt!!
Lykkeliten og jeg Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Cola og melkesjokolade =) nam nam nam =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå