milly:) Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Er det vanlig å være pedofil?? hvor mange er det egentlig? Er så redd for at min sønn skal utsettes for dette! Uff, liker ikke å snakke om det engang! Flere som er enig!?
milly:) Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2008 uff, selvfølgelig er dere enige!! Ingen som vil utsette noen for dette! det jeg mener er mer, er dere like redde som meg?
ateena_k Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Synes det som sto på den siden var litt skummelt jeg... Er det noe jeg synes at IKKE skal "Normaliseres" så er det pedofili! å det virket som det var akkurat denne siden var utetter... fikk frysninger av å lese det!!!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Det er flere ting på den siden, blandt annet litt om dette med møte/takle og hvordan mennesker som er pedofile faktisk kan finne på å tenke. Det er liksom ikke alle som henger rundt barneskoler eller har hull i bukselommer. Det er også helt vanlige mennesker som ikke utøver noenting, bare har tankegangen. Jeg har så det er sagt ingenting til overs for pedofile, men jeg tror det hjelper å kanskje få litt perspektiv også. Det er ingen grunn til å gå rundt å være redd for pedofili i det daglige liv dersom man ikke har noen grunner til det...
milly:) Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2008 takk for linken... men, herregud. fortsatt redd jeg... vil ikke at det skal normaliseres jeg heller! er litt paranoid kanskje!
Kebbelife Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Mitt inntrykk fra han som har skrevet pedofilisiden er at det burde være ok for pedofile å ha seksuelle forhold til barn som ønsker det. Han skrev også noe som at barn som oppfører seg som at de er attraktive og kroppslig selvbevisste er særlig tiltrekkende. Dette skremte meg litt. Min datter på 8 poserer og danser ofte litt sexy. Hun liker å gå med trange topper og vise litt mage eller en skulder osv. Dette skremmer meg litt, men jeg tror ikke jeg får gjort så mye med det.
ateena_k Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Jo, men er veldig skummelt at mennesker rund barna vår går med slike tanker! Og enda skummlere er det viss dette skulle bli normalen. la oss si at denne "tankegangen" eller hva man skal kalle det bli akseptert. hva blir det neste? før man vet om det er det greit å ha sex med barn! la oss ta homofili som eksempel. for 100 år siden var homofili helt tabu men litt etter litt er det blitt akseptert i samfunnet å nå kan di gifte seg i det offentlige uten problem. (Jeg har ingenting imot homofile, dette er kun ett eksempel)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 ateena; det der er unektelig en spennende diskusjon! HI; jeg skjønner at det kanskje ikke var så veldig beroligende, men det gir deg mer pekepinn på hva man skal og bør se etter, samt statestikk på hvor ofte det forekommer, i hvilke aldersgrupper osv osv. Så sånn rent informasjonsmessig sett er det en veldig givende side for småbarnsforeldre, mener jeg. Rett og slett fordi man lettere kan finne frem til faremomenter og være klar over dem, for så å slippe å bekymre seg unødig fordi man ikke engang vet hva man skal se etter. Om du skjønner?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå