Happy-Mama:) Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Tok nettopp en test, en test som viste to streker... Test-streken var svakere enn kontrollstreken, men der er to tydelige streker. Må likevel ta en test til imorgen for å være sikker... Redd for at det ikke er sant:s Var noen av dere plaget med mens-smerter i starten?? For det er vel noe av det som gjør at jeg er litt redd for at det ikke er sant... Har svake/middels mens-smerter av og til... På tirsdag kom det noe helt lyselyserødt/rosa på papiret når jeg var på do, men det skjedde bare en gang... Håper det er sant:) -men er redd for å slappe av likevel...
Lillepusen-78 Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Jeg hadde også menssmerter på den tiden du er nå. Føltes akkurat som om mensen skulle komme.... Og menssmertene har vedvart. Har det av og til ennå, og er ca 15 uker nå. Så du er nok gravid. Gratulerer! :-) Jeg tok 3 tester før jeg torde å tro det var sant...
bomsa Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 har det likens...kommmer og går...festeblødningen kommer ca 2uker etter unnfangelse har jeg lest:-D så jeg drister meg til å gratulere...
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 gratulerer så masse og velkommen inn hit;) langt er du kommet nå da ca? jeg er ca 5-6 uker..litt usikker..
Happy-Mama:) Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 Tusen takk:) Tok en test til idag, med morgenurinen, og den viste også to streker:) -selv om den ene var svakere enn den andre... Jeg er vel i uke 5 nå tror jeg... Litt usikker på sånn utregning da, men idag er det akkurat 5 uker siden første dag i siste mens... Det er en spennende tid vi har foran oss:D Har du barn fra før? Dette er mitt første, og sambo sitt andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå