Gå til innhold

Kan det være??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig min tur?? Tok nettopp en test fra billigtester.com, og den viste to streker... Den ene litt svakere enn den andre, men der var to tydelige streker... Er likevel redd for å håpe... Litt for utrolig liksom. Overbeviser meg selv om at den egentlig er negativ, siden den ene var svakere... Må ta en ny test imorgen tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strek er en strek så jeg holder en knapp på at du er gravid :)) GRATTIS!!!!

(husk at det er vanlig i starten av graviditeten å ha så lite hcg og derfor svak strek i starten)

Skrevet

Da er du nok gravid!!! Gratulerer!!!!

Skrevet

Ja, jeg regner med det;) Så tusen takk;)

Er bare så vanskelig å tro på... Hehe:p

Skrevet

så koselig!:-)

gratulerer så mye!:-)

Skrevet

gleder meg til den dagen jeg står med en sånn test i hånda!!!!! Lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Takk for det, alle sammen:)

Har du prøvd lenge lykkelig78??

Dette var vår 7 eller 8 pp, har kommet litt ut av tellingen... Så det er jo ikke det at vi har forsøkt i en evighet heller da, men...

Merker fortsatt til mens-smerter, så er vel de som skremmer meg fra å tro på det...

Skrevet

Mens-smerter når man er gravid er helt vanlig. Kalles voksesmerter og er livmor som utvider seg :)

Skrevet

:) takk for svar:D:D

godt å bli betrygget:)

Skrevet

når jeg ble gravid første gang så var streken utrolig svak, men jeg var jo gravid fordet!

legen trodde jeg var 1 mnd lenger på vei en hva ul kom fram til, så jeg fant ut at jeg hadde testet uke 3 el no, derfor var nok streken veldig svak!

Gratulerer til deg!!!

Skrevet

Tusen takk:)

Tok ny test idag, og den viste også to streker:):)

*lykkelig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...