Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 bytter bare etter jeg.det er vell liten vits i å bytte før, er det ikke det da?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Bytt når det trengs istede.. Men om natta bytter jeg før amming, for da sovner hun ofte ved puppen, så da slipper hun å våkne før hun skal sove igjen..
Mammapudding Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Nei, ingen vits i det..puterer alltid i bleien når hun spiser:)
Prins og prinsesse Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Før eller etter amming... Tja - jeg bytter når det trengs. Det faste er å bytte når vi står opp om morgenen, og rett før kveldsammingen (for da er hun mest mulig tørr når hun skal legge seg)... Ellers byttes det ved bæsjing og ellers ved behov...De nye bleiene er ganske tørre, så det er egentlig ikke så stort problem føler jeg - har ikke hatt sår rompe de første 6 mnd i alle fall:) Hvis det er noen foreldre/svigerforeldre som har fortalt deg at det fins regler på det, så kan du bare nikke og smile med, og så vet du at de har faktisk hatt unger i ei helt annen tid.....
shimonie Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 på nyfødtintensiven sa de at det var greit å bytte før, fordi da spiste de med tørr bleie... vi gjør det hvertfall før kveldsmåltidet og han sovner rett etterpå. teit å vekke han for å skifte lissom. på nattan er det det samme, hvis han trenger ny bleie, tar jeg det før jeg gir han mat. ellers skifter vi jo når det trengs selvfølgelig.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Jeg gjorde det litt, men så fant jeg ut at han nesten altid bæsjer når han spiser likevel- noe jeg har hørt er et godt tegn. Da måtte jeg jo gjøre det to ganger uansett. Derfor tar jeg det ved behov, kjenner jo lukten om det er gjort noe stort. Og er det ikke bæsj i bleien byttes tissebleier et par ganger om dagen uansett. Men ikke om natten, om jeg likevel må da foregår det isåfall i sengen.... Om kvelden når han skal legge seg bytter jeg før sann at han har ren bleie for natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå