Dunder Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 Jeg legger aldri merke til hva andre foreldre gjør.. Om de gir ungene pommes frites, kler på dem for mye/lite klær, gir sjokolade til middag, sender ungene mye bort til besteforeldre osv. Hvordan får dere med dere slikt?
1kar&1møy&meg™ Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 lurer jeg og på ;O) Har enda aldri lagt merke til noen som har gjort sånne ting, men kanskje sånt er helt naturlig for meg så da legger jeg meg ikke opp i det? hihi
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Mangel på eget liv vil jo være et fint sted å starte gjerne...
SkravleFruen Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Kan nesten sammenlignes med alle de råfine skoene jeg får med meg at andre har på seg - men som mannen min ikke får med seg... DEFINITIVT forskjellige interesser ) Også litt supplement på "Gjett hva jeg så idag"-innlegg her på dib!
haater husarbeid Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Jeg prøver i grunnen å passe på mitt jeg så får andre passe på sitt. Unntaket er hvis jeg får nyss om barnemishandling. Har vokst opp med det selv uten at noen grep inn. Så vondt vil jeg ikke et barn. Men å gi pommes frites til sin baby er IKKE barnemishandling
Dunder Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2008 Nei, barnemishandling er noe annet og jeg mener jo at vi alle har et felles ansvar for barn. De er jo ikke foreldrenes eiendom som de kan behandle som de vil. Det jeg lurer på er hvordan folk legger merke til sånne små, praktiske ting i hverdagen? Er det sånn at når dere er på kjøpesentra og ser en mor komme trillende med babyen sin så tenker dere : "Nå skal jeg jammen titte opp i vogna og se om hun har åpnet opp bagen her inne som det er så varmt..". Eller hvis dere går på kafe/restaurant og det sitter en barnefamilie ved siden av dere: "La meg se, de barna der er vel ca. 1 og 3 år, er veldig spent på hvilken mat de velger å gi dem.."? Jeg kan liksom gå rett forbi min egen mor på gaten, jeg da, så jeg forstår ikke hvordan dere får med dere slikt. Mulig jeg er veldig distrè...
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 HEHE det eneste jeg har lagt merke til hittil på andre mødre når vi f eks er på kafe er "ÅÅ shit den ungen får vann på flaska, og her kommer vesla mi med saft på sin IGJEN! POKKER"
Sjefsmegga Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Skal litt til for at jeg skal legge merke til noe også....kikker aldri hva folk har i flaska til ungene eller hva de forer dem med...når vi er på "tur" så har jeg henda fulle med å følge med min egen ungeflokk. Ikke legger jeg merke til hvilken vei de setter ungene i bilen heller, kun en ting jeg har lagt merke til et par ganger og det er røyking i bil med barn i bilen og de som triller og røyker samtidig.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 Tror at folk som gidder å bry seg med sånt konstant har seriøst fritidsproblemer, eller ØNSKER å finne "feil" hos andre foreldre... Jeg orker ikke bry meg.. Jeg gjør nok ikke alt riktig jeg heller i forhold til mange her inne, men sønnen min har det nok helt tipp topp alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå