Gå til innhold

nedentilvask ved tissebleie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vasker dere nedentil når det kun er tiss i bleien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, stort sett ikke - bare ved morra- og kveldsstellet.

Skrevet

nei, stort sett ikke- kun tørking med tørrserviett om nødvendig.

Skrevet

Jepp... :)

Skrevet

Noen ganger ja, og noen ganger ikke. Men vasker alltid om morgenen og om kvelden.

Skrevet

Det sa de til og med på sykehuset at var unødvendig. Tisset er veldig nøytralt på babyer og derfor ikke nødvendig. Kan fort bli sår av for mye vasking. Tørker forsiktig med mykt papir og har på potetmel før ny bleie.

Skrevet

Har gjort det nå de første mnd siden mini ha vært litt sår, og da svir det ekstra m urin på. men har begynt å gjøre det mindre nå, når rompa er mindre sår. Jobber i barnehage og der gjør vi ikke det på tissebleier.

Skrevet

Men vasker selvfølgelig morgen og kveld, da...

Skrevet

nope. vask morgen og kveld så fremst bleien ikke er veldig våt. min er 3 mnd å har ikke vært rød i stumpen engang ;) bank i bordet!!!!

Skrevet

ikke hvis huden er tørr og fin.

Ellers kun vann.

 

Bruker olje på Mesoft, våtservietter eller vann ved bæsjebleier,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...