Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #1 Skrevet 23. mars 2008 vasker dere nedentil når det kun er tiss i bleien?
BabyV Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Nei, stort sett ikke - bare ved morra- og kveldsstellet.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 nei, stort sett ikke- kun tørking med tørrserviett om nødvendig.
petite fleur Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Noen ganger ja, og noen ganger ikke. Men vasker alltid om morgenen og om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Det sa de til og med på sykehuset at var unødvendig. Tisset er veldig nøytralt på babyer og derfor ikke nødvendig. Kan fort bli sår av for mye vasking. Tørker forsiktig med mykt papir og har på potetmel før ny bleie.
aya75 Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Har gjort det nå de første mnd siden mini ha vært litt sår, og da svir det ekstra m urin på. men har begynt å gjøre det mindre nå, når rompa er mindre sår. Jobber i barnehage og der gjør vi ikke det på tissebleier.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Men vasker selvfølgelig morgen og kveld, da...
mæjah Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 nope. vask morgen og kveld så fremst bleien ikke er veldig våt. min er 3 mnd å har ikke vært rød i stumpen engang bank i bordet!!!!
Legekjærringa Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 ikke hvis huden er tørr og fin. Ellers kun vann. Bruker olje på Mesoft, våtservietter eller vann ved bæsjebleier,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå