Gå til innhold

chatting.....hvordan vite om han er noe satse på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er ensomt vere alenemor....kveldene sitter man gjerne ved dataen og denne nettchattingen er jo gøy den:)

Nå er det sånn at jeg er blitt kjent med en som jeg har chattet med hver kveld en periode....men det tapper meg også...han har gjerne ikke tid før sent på kvelden....han bor i tillegg et langt stykke unna meg...så er ikke snakk om å treffes med det første...

Mest lyst til å kutte kontakten...MEN det er jo noe ved han som gjør at jeg er oppriktig intressert...

måtte bare lufte tankene mine.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsette med chatting, eller droppe hele mannen, DET er spørsmålet.

Hva med en mellomting? Han har gjerne ikke tid til å chatte før sent på kvelden, og du har kanskje noen som våkner tidlig uansett?

Mitt forslag blir: Intil dere kan treffes, kan dere jo holde kontakten på mail, og selvsagt chatte når det skjer at dere begge er pålogget samtidig. Men ikke sitt oppe for å vente på en chat.

Skrevet

huff ja kjenner til dette hehe, har vært mange dager med veldig lite søvn på natta. Men det er noe med den følelsen og spenningen dette gir. Ble veldig glad hver gang jeg fikk melding, var nesten høydepunktet i hverdagen min. Har ikke hatt noen på to år pga at jeg er alene med barna og ikke kommer meg ut. Men det kan fort bli et helvete, det ble det her, ble så såra som bare pokker, og har holdt meg unna siden det. Å trur du ikke drittsekken tok kontakt igjen etter 2 måneders stillhet, og sa han kanskje skulle bli naboen min?? Psyko tenkte jeg, jaja men det finnes nok en mann for meg, men han er neppe på de sidene...

Men her ble jeg litt revet med hehe, du finner sikkert mannen i ditt liv, håper virkelig det, men ikke bruk opp den verdifulle sovetida di, den trenger du nemlig til å se vakker ut den dagen du skal møte han hehe. Og så er det litt bra å gjøre seg kostbar, da savner de deg mer. ;-)

Skrevet

Man vet vel aldri om han er noe å satse på før man har møtt hverandre i virkeligheten... men hva har du å tape? Kan vel bare chatte med han når det passer deg og ikke la det skli utover natta. Selv sitter jeg oppe hver natt på samme måte, men det er fordi jeg føler for det... Skal møtes snart også selv om det er nesten 50 mil mellom oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...