Gå til innhold

Noen her ifra Ski?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte dit til sommeren, og lurer på litt av hvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott :)

Er Ski en bra plass å bo? Er det lett å komme i kontakt med andre småbarnsforeldre, og har du noen tips hvor man kan bli kjent med andre? Småbarnstreff o.l? Kan du fortelle litt om hvordan det er å bo der? Er veldig spent på å flytte :) Har vært der noen ganger, og det virker som en flott by.

Skrevet

jeg strives veldig godt i ski. er selv innflytter og syns det er veldig godt miljø. fint for barna og vokse opp. jeg flyttet hit før jeg fikk barn og fikk lett venner og har fått mange nye etter at jeg fikk barn. man må bare finne på ting som gjør at man treffer folk. stort sett ikke noe problem. syns ski fremdelse har den "alle snakker med alle" tingen over seg som byer ikke har.

det som jeg syns er fint er at det er barer som alle går på. så man går ut med alle type mennesker. det er ikke sånn at man bare henger med de som er helt like som seg. for det er miljøet litt for lite til. jeg tror det gjør at man blir mer tolerant som menneske på mange måte.

jeg trives veldig godt!

Skrevet

Tusen takk for svar :) Veldig oppløftende, høres virkelig ut som et sted jeg kan trives på :)

Skrevet

i tillegg er det full barnehagedeking. det er også en god ting ;-)

Skrevet

Jeg og er! Eller Langhus da, men er rett ved:o)

Skrevet

Så bra ;) Mannen min skal jobbe på Langhus. Og det er mulig man blir å vurdere å bo der etterhvert. Hvordan er det å bo der?

Skrevet

Ikke fra Ski,men bodd her i 10 år.

Trives veldig godt.

Hvor gamle er barna dine?

Skrevet

8 månederog 9 år :) Enn dine?

Skrevet

Jeg har to gutter.En på snart to og en på 7:o)

Håper dere kommer til å trives:o)

Skrevet

Takker :) Håper det vi og :)

Skrevet

Jeg bor på Siggerud 15min fra Ski, stortrives her.Vi pleier og ha barnetreff innimellom så bare å slenge seg med når du flytter hit.Koslig å bli kjent med nye:)

Skrevet

Tusen takk :) Det skal jeg notere meg :)

Skrevet

Vi stortrives veldig på langhus.. Det meste man trenger er her, også er det jo 5 min å kjøre til ski, hvor man får alt man trenger:o) Er veldig barnevennlig og koselig her:o)

Skrevet

Bor ikke i Ski, men ikke langt unna :o) Ski er et veldig flott sted, har ting sentralt. Togstasjon midt i sentrum, legevakta er veldig nærme, stort og flott senter og mange fine butikker rundt omkring også. Kort vei inn til Oslo eller til Moss. Og så er jo Tusenfryd i nærheten, og et lekelandet som ligger på Kolbotn (husker ikke hva det heter i farta). Mange muligheter ;o)

Skrevet

Høres ut som en flott plass :) Håper vi kommer til å trives, og blir kjent med folk.

Skrevet

Tusen takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...