Gå til innhold

hvor raskt bytter dere bæsjebleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bytter dere strax dere hører/kjenner at ting er på gang?er tungt å stå opp på natta synes jeg, men tror ikke at han gjør seg noe av det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skifter med en gang slik at hun ikke skal bli sår.

Skrevet

Med det samme ja. Babybæsjen er jo så sterk =/ Sår babystump er noe jeg helst vil unngå, hvis jeg kan det ;)

Skrevet

Jeg bytter bæsjebleien med en gang jeg tror snuppa er ferdig med å bæsje. Er vi i butikken eller annet sted - prøver jeg å gjøre det så fort jeg har mulighet (ikke panisk, men forter meg allikevel av hensynet til snuppas rumpestump). Kan ikke være behagelig å ha det klinet utover rumpa heller (ikke harde klumper heller). Så dette ordner jeg med så fort jeg kan, natt som dag ;)

Skrevet

Skifter med en gang. Hun bæsjer alltid når hun er våken så hun ligger aldri i bæsjebleie om natta.

Når hun var mindre og bæsjet ørten ganger i døgnet var vi oppe og skiftet hver gang hun våknet om natta for å unngå at hun ble sår. Hun har ennå ikke vært sår så det har vært vellykket og verdt å stå opp og skifte bleier i søvne :-)

Skrevet

Våkner jevnlig med at jenta mi har bæsj i bleien på morran. Har ikke peiling på når hun har bæsjet så hun kan godt ha ligget med dette hele natta for alt jeg vet.

Ellers så prøver jeg å skifte så snart som mulig når hun har bæsjet. Nå sliter jenta mi veldig med treg mage så når jeg tror det er bæsjing på gang så legger jeg henne på stellebordet, løsner på bleien og holder bena hennes opp mot magen. Hjelper masse.

Men jenta mi har aldri hatt sår stump så ho har tydeligvis ikke problemer med å ligge med bæsjebleie på natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...